Jump to content

Signatur?


Rocket_skater
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Du registrerar dig och trycker på "upload" sen tryker du på bläddra och väljer filen sen trycker du på "upload" så kommer det upp ett filnamn, det trycker du på så kommer en liten ruta med en adress. Det är adressen. men tryck på adressen och kopiera url:en, det är lättare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, du går in på den sidan, laddar upp valfri bild (JPG eller GIF, endast)och voila!

P.S, du får trycka på register new user oxå!D.S >_<

OKej... men när man har gjort det, då trycker man på IMG, och skriver in adressen. Men det funkar ju inte. När jag uppdaterar händer inget, det står bara det gamla "Jul handlar inte om att ge"...

VARFÖR!? <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

QUOTE=Stora_tomtefar,May 5 2003, 20:57]

Alltså, du går in på den sidan, laddar upp valfri bild (JPG eller GIF, endast)och voila!

P.S, du får trycka på register new user oxå!D.S >_<

OKej... men när man har gjort det, då trycker man på IMG, och skriver in adressen. Men det funkar ju inte. När jag uppdaterar händer inget, det står bara det gamla "Jul handlar inte om att ge"...

VARFÖR!? <_<

Redigerad av the big Vercetti
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OKej... men när man har gjort det, då trycker man på IMG, och skriver in adressen. Men det funkar ju inte. När jag uppdaterar händer inget, det står bara det gamla "Jul handlar inte om att ge"...

VARFÖR!? <_<

du ska inte använda (parenteser) utan [brackets på engelska] i alla tags....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...