Jump to content

Hjälp till 3:e banan! Hjääälp!!


GTaJäGaReN
 Share

Recommended Posts

Hej!! Är det nån som vet vart tunnelbanan ligger på bana 2? Jag har åkt genom den och kommit till bana 3! Med hjälp av flygkoden, har jag flygit över den uppfällbara bron från bana 2 till 3... Men det är ganska svårt nu! Kan nån något fusk som gör satt man kommer över alla banorna? :D:D:angry::D Spelar på PlayStation2!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!! Är det nån som vet vart tunnelbanan ligger på bana 2? Jag har åkt genom den och kommit till bana 3! Med hjälp av flygkoden, har jag flygit över den uppfällbara bron från bana 2 till 3... Men det är ganska svårt nu! Kan nån något fusk som gör satt man kommer över alla banorna? :D:D:angry::D Spelar på PlayStation2!

Det finns två tunnelbanestationer i Staunton Island, ett vid bygget intill sjukhuset och ett borta vid Donalds skyskrapa ungefär

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaja!! Jag har gjort nåra uppdrag men spara inte! Ska göra de i morrn kanske! Och Arvid! Vart ligger sjukhuset med tunnelbanorna? Markera "den trasiga bron" och "tunnelbanan till bana 3" på en karta och lägg up den nånstans! De ska funka på ftp.gtasajten.com har jag hört... (?) :D:D:angry::D

det går inte at komma över till andra banan via tunnelbanan förän man klarat första banan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...