Jump to content

GTA-Sajten Crew?


Fargo
 Share

Recommended Posts

Hej!

Long time no see.. Har nog inte varit här på 10 år, är en riktigt gammal räv som reggade mig 2005. Senast aktiv 2008.
Lite historia: Fick lite goa tips från Henkebojj hur man fixade med min då helt nya psp. Detta var 2006. 12 år går fort!

Nog om det!

Det har varit lite dött här ett tag angående online-läget i GTA V. Jag har precis återupptagit spelet online på PC och letar efter folk att lira med då och då. Göra lite heists, köra race och annat skoj. Gärna med mic (underlättar teamwork). Själv är jag både gift och har två barn så jag spelar bara ibland på kvällen och letar efter likasinnande, eller bara folk som kan ha förståelse för att jag bara lirar ibland.

Hitills har jag försökt göra heists med randoms på open sessions och det är helt värdelöst... Finns så mycket usla människor.

Redigerad av Fargo
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst minns jag dig! Var inte länge sen jag tittade runt i de gamla trådarna och mindes tillbaka. Jag kan tänka mig spela, men egentligen är GTA Online såå 2013-2015 för mig, så jag är inte så sugen på det annat än för att döda några timmar i kul sällskap. Just nu har jag inget internet i den lägenhet jag bor i så det kan dröja tyvärr.

Har du kvar min msn? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...