Jump to content

Lite stream dåda


Xersize
 Share

Recommended Posts

Ajjemen, man kan ju inte vara sämre än Henkibojj (just kidding, love ya!) så jag får väl också ta och göra lite reklam, antar jag!

Jag streamar också med lite ojämna mellanrum. Oftast lite äldre spel, exempelvis Oblivion, Half-Life, Doom 3 och dylikt, men även nyare spel som Overwatch och Battlefield 1 leks runt med ibland. Ni får mer än gärna titta förbi, det vore bara roligt! Ni hittar mig här, och jag ser fram emot att se era vackra ansikten (eller i alla fall era nick) i streamen någon gång!

 

Puss puss!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

20 timmar sedan, Henkibojj skrev:

Såg att du ville spela SWAT4 med någon nån gång. Jag har aldrig spelat det men däremot Rainbow Six: Raven Shield, något av de äldre samt R6 Vegas och Vegas 2. SWAT4 har jag hört bra grejer om och kan tänka mig skaffa. Vad tror du om en sammanlagd stream, med två inlagda kamerafönster? :) 

Det kan nog bli väldigt kul! Har gjort liknande en gång, det var uppskattat då så jag tror nog att det skulle bli bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...