Jump to content

Modding i GTA V


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Tjena!

Jag kommer ihåg att modding var det häftigaste man kunde ägna sig åt i GTA III och Vice City. San Andreas hade också en hel del mods, även om jag själv inte lyckades/försökte med det.

Men sen har det stått still här på forumet, vad jag vet? Vad hände med alla GTA IV-mods som var så coola? Det fanns väl någon polissimulatormod till GTA IV som var väldigt seriös, vad jag minns?

 

 

Hursomhelst, jag kanske ska ge mig i kast med att prova mods till GTA V om jag finner något som är tillräckligt intressant och underhållande. Av en slump hamnade jag på LSPDFR:s hemsida: Los Santos Police Department, First Response, som är en stor och avancerad polismodifikation av GTA V. Och lustigt nog hittade jag den första mod jag någonsin använde, till GTA Vice City:

2015-09-27_00010.jpg.58c823615eda60cf3ba

En 1984 Ford Crown Victoria. Om jag inte vet fel (@Illousion kanske kan rätta mig?) så är det här samma bil:

post-12-1088815532_thumb.jpg

Länk

Finns det några som moddar sina spel här, eller som kan tänka sig göra det och dela med sig av sina erfarenheter? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...