Jump to content

SA-MP video


 Share

Recommended Posts

Varför envisas man när GTA Online finns så är så mycket bättre på alla sätt?

GTA Online har en hel del brister och som jag minns det kunde man ha en massa olika arbetsuppgifter/jobb i SA-MP, vilket inte finns i GTAO. Där tjänar man pengar och glider runt utan syfte. SA-MP var mer av ett samhälle, på de servrar jag lirade på.

Sen kanske man helt enkelt tycker om SA bättre, alternativt att datorn inte klarar av GTA V? :) 

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

San Andreas Multiplayer video

 

Och ja, det finns fortfarande människor som spelar gta sa än idag! <3

 

Coolt, jag kom inte ihåg att det såg så bra ut. Vad är det för server? Som jag minns det, som sagt, fanns det servrar där det fanns ett hundratal olika arbetsuppgifter man kunde ha. Såklart de vanliga polis, ambulans och brandkår, men även lönnmördare, tjuvar, advokater, kurirer etc. Varje roll hade sina lagar att följa så att rollspelet inte skulle flippa ur. Straffskalor i form av böter fanns och de var även väldigt tidigt ute med bankomater och liknande.

Finns det nåt liknande där? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en del mods för att göra att spelet ska se bättre ut, (inga cheats).

 

(Anledningen till att jag kan skjuta så snabbt med deagle beror på ett bug som kallas för ''C-bug'' (crouch bug). Det finns ett par tutorials om det på YouTube ifall att någon är intresserad, men man måste ha rätt högt FPS (typ över 40) för att man ska kunna göra det).

 

Till exempel så har jag shadow mod, i default GTA-SA så är skuggan bara en mörk prick under spelaren.

Jag har även ett par vapen mod och ett timecyc (vilket får vädret och klimatet att se bättre ut med bättre kvalité etc).

Jag har en bra dator som klarar av dessa mod utan något lag och jag kan filma i en bra kvalité.

Dessutom så fick jag en rätt schysst redigering. :D

 

Vanligtvis så ser gta sa inte ut så här bra men vem bryr sig om kvalitén? Det är i det här spelet som vår barndom blev till!  :wub: 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...