Jump to content

Heroes of the Storm


Mark
 Share

Recommended Posts

hots-logo_1265171_0.png

LET THE BATTLE BEGIN!

Heroes of the Storm™ is a raucous online team brawler starring your favourite Blizzard characters. Build and customize heroes from across every Blizzard universe to suit your play style. Team up with your friends and engage in fast-paced mayhem across varied battlegrounds that impact strategy and change the way you play the game.

Heroes of the Storm är Blizzards nya MOBA. Jag själv har aldrig varit ett fan av MOBA's (Dota, LoL, HoN osv) men det här är riktigt roligt, det känns mer som custom games i WC3 då det finns olika sätt att vinna varje map. Det är gratis att spela, mer information finns om ni klickar på Heroes of the Storm-logon längst upp i tråden.

Finns det någon på forumet som spelar?

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det någon på forumet som spelar?

Jag spelade rätt mycket ett tag. Abathur är min favorit. Jag tycker det är riktigt kul!

Precis som du fastnade jag aldrig för DotA, HoN eller LoL men HotS fick mig direkt. Sen är det rätt annorlunda också - Blizzard själva kallar det ju inte ens för ett MOBA, utan en "Team Brawler".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...