Jump to content

Påskägg om nästa GTA?


DizzY
 Share

Recommended Posts

Javars, det som talar för att det inte är fejk är just samma sak som talar för att det faktiskt är fejk. Ingen vet vad UFO-mysteriet innebär och om det är något som är skumt som ska genomföras så är det väl vid just dessa platser. Vill man fejka något så ska man väl fejka det med uppbyggnad av något som väldigt få kan kolla upp själva och som skulle kunna vara en bit i ett välkänt, outrett pussel.

Men det känns för enkelt att skriva ut meddelandet i klartext (om än i morse). Känner man till den där hemsidan någon annanstans ifrån?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

äntligen lite svar! haha varför är de så? först knäpptyst i tråden och såfort EN skriver så brukar det släppa lite :D

HOWEVER, jag förstår er misstanke om fake, absolut. men att sidan skulle gå att nå PRECIS där makes more sense än att det ska börja blinka något sjukt JUST DÄR, med något ufo långt ovanför, precis den tiden på natten osv HELT UTAN anledning. Rockstar är liksom ökända för att ha detaljer utan dess like, i precis de mest minimala sakerna, därför har jag svårt att tro att alla dessa mystiska sakerna bara är satta där för att skapa snack och hysteri... det hela känns för genomtänkt för det. och inte tillräckligt många klarar någonsin till 100% och sedan dessutom verkligen spenderar tid i att försöka lista ut något vettigt från allt det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som du säger har alltid Rockstar alltid haft lite konstiga easter eggs men man får inte glömma att det ska vara helt omöjligt att hitta en sak som denna. Jag menar, utan några som helst ledtrådar till hur man får fram hemsidan så tror jag chansen är liten. Personen i videon har satt upp ett omöjligt mål bara för att han vet att ingen kommer köra till 100% och dom som gjort det kommer bara bli kallade för trolls på youtube när dom säger att det inte fungerar. Tyvärr så brukar den lilla 3%-gruppen inte få igenom sanningen.

Men vi får väl vänta och se. Spelet släpps alldeles strax till PC, då kan vi börja öppna filer och kolla om hemsidan ens existerar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänkte väl skaffa 100% så småningom men jag vet inte hur långt bort jag är. Förmodligen ska alla Under the Bridge och Knife Flight göras, samt stunthopp och en massa småaktiviteter. Förutom det är det nog ganska snabbt fixat för jag har redan tagit breven och ufobitarna.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste man bl.a få 100% på alla missions med för att få totalt 100% sen? Är naturligtvis medveten om alla andra saker som ska avklaras och hittas ;P

Nä, guldmedaljer och sånt spelar nog ingen roll men jag vet att det finns en trofé för att få 70 guldmedaljer. Det kan ha med 100% att göra men jag tror det är helt fristående. Har inte kollat så noga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...