Jump to content

Heists släpps vid den första onlineuppdateringen.


DizzY
 Share

Recommended Posts

Nu är det Officiellt, Heist släpps på ALLA format som spelet finns på, vid samma tillfälle som Ps4an och Xbone får sina första Online-updates.

hänger ni inte med så kolla länken bara :)

Undrar verkligen hur det där ska gå till, kommer ju absolut funka bäst på ps4an & Xbone skulle jag gissa på.

Here.

Redigerad av DizzY
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar när det blir. Den förra nyheten sa att det släpps en uppdatering på måndag till PS4/XB1, men de kan väl aldrig mena att det är den det gäller eftersom spelet inte har släppts då? Sen undrar jag om vi inte har en lika förfärlig onlinesituation som vi hade till första spelsläppet att vänta, om än något lindrigare. Då borde det dröja max två veckor innan de åtgärdar alla buggar de får klagomål om. Kommer detta innebära att de släpper heists i en uppdatering om två veckor, eller kommer den tvärtom att fördröjas bara för att den första kommer bestå av buggfixar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar när det blir. Den förra nyheten sa att det släpps en uppdatering på måndag till PS4/XB1, men de kan väl aldrig mena att det är den det gäller eftersom spelet inte har släppts då? Sen undrar jag om vi inte har en lika förfärlig onlinesituation som vi hade till första spelsläppet att vänta, om än något lindrigare. Då borde det dröja max två veckor innan de åtgärdar alla buggar de får klagomål om. Kommer detta innebära att de släpper heists i en uppdatering om två veckor, eller kommer den tvärtom att fördröjas bara för att den första kommer bestå av buggfixar?

Tror det Rockstar menar är att den första "update" liknande saken som kommer kommer att vara hetist. Alltså inte Uppdatering som buggfixes utan en update med content.

Men vi får se, tror faktiskt att Heists är i stort sätt klart nu.

Ska bli spännande och se vad det är, men kommer gå in med väldigt låga förväntningar. Måste vara jobbigt för Rockstar att ha pressen dom har just nu på allt hype runt Heists.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...