Jump to content

Ytterligare problem med SD-kort


Xersize
 Share

Recommended Posts

Sååååååå, vissa av er kanske minns mitt gamla problem med mitt 64gb SD-kort när jag skulle synca spellistorna i min HTC One M8. Snabb sammanfattning:

"I've been trying to sync Spotify library to a 32GB SD card in order to be able to listen to music while I'm offline. Problem is it starts syncing but always stops and throws an error. Then my SD card always gets corrupted and I need to format.

Ok so I've deleted cache, hidden Spotify files in my phone and SD card as well, even uninstall the mobile app and syncing never works!

At first thought it was the SD card giving me trouble. But I've already checked and I'm pretty sure it is fine. "

Några advice?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad för error?

Har du testat det här? http://community.spotify.com/t5/Help-Android/Android-Troubleshooting-Spotify/td-p/113082

Den är visserligen senast editerad för ett och ett halvt år sedan. Men den kanske fortfarande har vettiga instruktioner.

Erroren som blir är att den slutar synca och Spotify slutar fungera. Den det sen startas upp igen så fungerar ingenting. Man kan klicka på knappen uppe i vänstra hörnet för att få fram menyn, men då byter allt bara färg från en svart bakgrund till en lite ljusare bakgrund, det är allt, och när SD-kortet sen pluggas in i datorn så står det bara att det måste formateras pga fel.

Har inte testat det ännu, men jag testar det imorgon när jag vaknar. Tack för tipset! Men just in case, någon som vet något annat som eventuellt kan fungera?

EDIT: Testade det nu när jag vaknade, men Spotify var helt och hållet avinstallerat från telefonen, så mappen de sa åt mig att ta bort fanns inte ens kvar på varken telefonen eller minneskortet. Problemet kvarstår, och jag verkar inte vara ensam om det. Dock inte hittat en lösning ännu...

Redigerad av Xersize
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...