Jump to content

Wildstar


StellHell
 Share

Recommended Posts

Är det någon hype, eller är MMO's en utdöd genre där det bara är WoW som gäller?

Själv lyckades jag komma över en betakey och körde nu under senaste betaweekend som var och vart positivt överraskad. Spelet släpps ju den 3:e Juni och jag velar lite fram o tillbaka om det faktiskt ska bli ett köp eller inte. Det har såpass mycket nytt och unikt så det inte blir en WoW-klon som alla andra MMO's det senaste decenniet har varit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kollegan pratade om det här. Verkar intressant.

Med alla dessa potentiella WoW-dödare är det alltid endgame och hållbarhet som avgör om det går vägen eller inte. Det är alltid svårt att testa i alphor och betor vilket är varför många MMO:n verkar väldigt lovande tills de har varit ute ett tag. Så angående om du ska köpa det eller inte så är ju en idé att helt enkelt avvakta och se hur folk tycker endgame är. Det är vad jag gör nu för tiden. Å andra sidan vill man ju alltid vara med i rushen i början. happy_1182248_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kollegan pratade om det här. Verkar intressant.

Med alla dessa potentiella WoW-dödare är det alltid endgame och hållbarhet som avgör om det går vägen eller inte. Det är alltid svårt att testa i alphor och betor vilket är varför många MMO:n verkar väldigt lovande tills de har varit ute ett tag. Så angående om du ska köpa det eller inte så är ju en idé att helt enkelt avvakta och se hur folk tycker endgame är. Det är vad jag gör nu för tiden. Å andra sidan vill man ju alltid vara med i rushen i början. happy_1182248_0.gif

Endgame verkar vad jag sett jävligt najs. Nu är det så att det bara är folk med pre-order som har kunnat lvla upp till maxlvl i betan. Har kollat youtube och streams och det verkar finnas skalande dungeons och typ "heroics" av desamma, sen även 40-man raids.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...