Jump to content

Nu ska vi göra en bana!


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Åhoj, grevar och baroner!

Jag brukar tycka om mapeditors i spel och GTA Online är inget undantag. Hittills har jag bara gjort egna testbanor utan att publicera dem, men nu ska det bli ändring på det.

Jag skulle vilja att vi gemensamt hittar på en bana att göra och köra ihop. Jag vet inte om en PS3-publicerad bana kan spelas på Xbox men det kan nog någon hjälpa till med efteråt, när vi är klara.

Första frågan är om det ska vara deathmatch eller race. Vad tycker ni? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak jag skulle älska skulle vara ett race där det bara finns start och mål, inga checkpoints.

En högst upp i norr, den andra längst ner. Sen Får man köra vilka vägar man vill.

Ganska säker på att det finns några sådanna race. Men om inte, varför inte göra det själv? Jag menar det är ju rätt simpelt... ska vi samarbeta på ett jobb så borde det vara någonting längre / mer komplicerat.

Men med det sagt så måste jag ändå fråga hur det här egentligen skulle gå till. Man kan ju inte dela en bana och ha flera skapare på den, så det blir bara en person som bygger allt.

Hur som helst så röstar jag race. De är enligt mig roligare och mer anpassningsbart än att lägga ut spawnpunkter och lite cover.

Synd bara att jag inte kommer att kunna spela banan. Jobs är exklusiva till sin platform, så vida inte Rockstar Verifierar dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ganska säker på att det finns några sådanna race. Men om inte, varför inte göra det själv? Jag menar det är ju rätt simpelt... ska vi samarbeta på ett jobb så borde det vara någonting längre / mer komplicerat.

Men med det sagt så måste jag ändå fråga hur det här egentligen skulle gå till. Man kan ju inte dela en bana och ha flera skapare på den, så det blir bara en person som bygger allt.

Hur som helst så röstar jag race. De är enligt mig roligare och mer anpassningsbart än att lägga ut spawnpunkter och lite cover.

Synd bara att jag inte kommer att kunna spela banan. Jobs är exklusiva till sin platform, så vida inte Rockstar Verifierar dem.

Jag kan bygga allt, men spånandet gör vi här i tråden med printscreens och textbeskrivningar. Behöver nåt förklaras i detalj kan jag bifoga foton eller möjligen film. När allt är färdigt kan någon med Xbox rita av manuellt, så får vi versioner till båda konsoler :)

Ok, så ett race. Varifrån och vart, vilket fordon, vilken fordonstyp? Flyg, helikopter, bil, båt, mc?

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...