Jump to content

Crew


Talkietoast
 Share

Recommended Posts

Är det ingen som har ett crew där man inte lockas om l33t skills samt guld och gröna skogar. Vill gärna finna ett där spelarna, människorna, har någorlunda högt i tak men som inte består av finniga små tonåringar som tycker det är skitkul att "expolita" och skjuta sönder andras bilar.

Jag jobbar en hel del och har en familj så det skulle även vara kul om det fanns några farsor som kanske kan dra ihop ett crew? Eller är jag ensam om att ha familj här? Hoppas jag inte är det för då känns det bara sorgligt - för min del. Givetvis så är många andra också välkomna att dra i gång en diskussion om ett crew men gärna de som har hjärna och ett liv utan för Los Santos.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det ingen som har ett crew där man inte lockas om l33t skills samt guld och gröna skogar. Vill gärna finna ett där spelarna, människorna, har någorlunda högt i tak men som inte består av finniga små tonåringar som tycker det är skitkul att "expolita" och skjuta sönder andras bilar.

Jag jobbar en hel del och har en familj så det skulle även vara kul om det fanns några farsor som kanske kan dra ihop ett crew? Eller är jag ensam om att ha familj här? Hoppas jag inte är det för då känns det bara sorgligt - för min del. Givetvis så är många andra också välkomna att dra i gång en diskussion om ett crew men gärna de som har hjärna och ett liv utan för Los Santos.

Vice har familj och unge, utöver honom har vi ett par pappor till men de skulle nog inte klassas som äldre. Tycker snarare det är sorgligt för oss att vi inte har fler äldre. ;) Varmt välkommen till forumet!

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det ingen som har ett crew där man inte lockas om l33t skills samt guld och gröna skogar. Vill gärna finna ett där spelarna, människorna, har någorlunda högt i tak men som inte består av finniga små tonåringar som tycker det är skitkul att "expolita" och skjuta sönder andras bilar.

Jag jobbar en hel del och har en familj så det skulle även vara kul om det fanns några farsor som kanske kan dra ihop ett crew? Eller är jag ensam om att ha familj här? Hoppas jag inte är det för då känns det bara sorgligt - för min del. Givetvis så är många andra också välkomna att dra i gång en diskussion om ett crew men gärna de som har hjärna och ett liv utan för Los Santos.

Välkommen! :)

Jag har ingen familj men däremot jobb och sista biten på studierna att sköta, så det blir inte så otroligt mycket spelande för min del heller. Är gruppens inriktning att vara till för familjefäder emellan, eller? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gött att det finns lite äldre. Fast äldre är väl egentligen fel att säga, jag känner mig bara gammal. Jag är dock endast 29 år så det är missvisande att säga att jag är gammal.

Tanken är att man ska ha roligt utan att känna press. Att kunna få hjälp när man behöver det och att man aldrig behöver känna någon press när man spelar.

Någon som har en bra tanke att spinna detta projekt vidare på?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte bara att joina sajtens crew då? För det innebär väl ingenting negativt att alla andra spelar ofta och levlar crewet en massa, fastän man själv inte har tid att spela mer än någon timme per kväll?

Om du är orolig för att ingen höglevlad vill spela med dig för att du inte låst upp de värsta uppdragen så kan jag nästan garantera att det inte bör vara något problem. De flesta här är nog bara glada att ha någon att lira med, så det spelar nog mindre roll vad det är för nivå på uppdragen. :)

Själv har jag inte lirat på en vecka, studier och sista urvridningen på motorcykelsäsongen tar ut sin rätt.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte bara att joina sajtens crew då? För det innebär väl ingenting negativt att alla andra spelar ofta och levlar crewet en massa, fastän man själv inte har tid att spela mer än någon timme per kväll?

Om du är orolig för att ingen höglevlad vill spela med dig för att du inte låst upp de värsta uppdragen så kan jag nästan garantera att det inte bör vara något problem. De flesta här är nog bara glada att ha någon att lira med, så det spelar nog mindre roll vad det är för nivå på uppdragen. :)

Själv har jag inte lirat på en vecka, studier och sista urvridningen på motorcykelsäsongen tar ut sin rätt.

Nu kommer den dumma följdfrågan och ett svar, jag finner inte dennes crew och sen visste jag inte ens att det fanns. Ska genast gå med det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu kommer den dumma följdfrågan och ett svar, jag finner inte dennes crew och sen visste jag inte ens att det fanns. Ska genast gå med det!

Ja, jag har då inte sett att Sajtens crew är något högpretentiöst crew, direkt. Vi är ett gäng sköna lirare och vad jag vet finns det inga som tävlar om något eller mot någon alls. Gå med, vetja, du är välkommen! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker medlemmar som är lite äldre till mitt crew. Jag själv är 30 år och jag vill ha folk som är 25 år och uppåt.

Vi är bara två medlemmar än så länge. Vi är inte superseriösa och försöker nå maxlevel snabbast möjligt utan vi är lite "laid back" och gör allt i lagomt tempo

Så säg till om du är sugen på att joina.

Några krav är:

* Plattform: PS3

* Ålder: 25 år och uppåt

* Du ska ba möjlighet till Skype eller annat sätt att kommunicera på

* Du bör även ha ett sinne för humor

/Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker medlemmar som är lite äldre till mitt crew. Jag själv är 30 år och jag vill ha folk som är 25 år och uppåt.

Vi är bara två medlemmar än så länge. Vi är inte superseriösa och försöker nå maxlevel snabbast möjligt utan vi är lite "laid back" och gör allt i lagomt tempo

Så säg till om du är sugen på att joina.

Några krav är:

* Plattform: PS3 (check)

* Ålder: 25 år och uppåt (check, 26)

* Du ska ba möjlighet till Skype eller annat sätt att kommunicera på (check, i dagens tokiga värld kan man skypa via kylskåpet om inte annat)

* Du bör även ha ett sinne för humor (check, det var en gång 2 tomater.... )

/Daniel

Dessvärre har jag väldigt mycket jobb då jag sitter på kärnkraftverk 14 timmar per dag. Vissa veckor är lugnare. Men jag kan joina ändå kanske!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...