Jump to content

Glasbitar i sylten!


eXotic
 Share

Recommended Posts

Va? Varför skulle jag gjort det? Jag känner inte honom privat. Dessutom skulle jag aldrig lägga ut en annan medlems uppgifter. Du blandar ihop mig med nån annan. =)

Nu ljuger du ju så att näsan blir lång.

Det skulle vara roligt att köra Möt forumiten igen även om de flesta aktiva nu för tiden redan varit med en gång.

Å andra sidan så har vi ju Fråga forumiten nu för tiden. Så de mesta sakerna man vill ha reda på om andra forumiter har man ju redan frågat.

Kul att läsa svaren såhär sju (... SJU!? Det känns som det var igår!) år senare, jag tycker och tänker fortfarande rätt så lika som jag gjorde då, ingen personlighetsutveckling här inte!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu ljuger du ju så att näsan blir lång.

Det skulle vara roligt att köra Möt forumiten igen även om de flesta aktiva nu för tiden redan varit med en gång.

Å andra sidan så har vi ju Fråga forumiten nu för tiden. Så de mesta sakerna man vill ha reda på om andra forumiter har man ju redan frågat.

Kul att läsa svaren såhär sju (... SJU!? Det känns som det var igår!) år senare, jag tycker och tänker fortfarande rätt så lika som jag gjorde då, ingen personlighetsutveckling här inte!

1. Fan vad pinsamt att du gräver fram sånt där xD

2. Hade du inte sagt hur länge sen det vart hade jag utan större eftertanke höftat på max 3 år. Galet vad tiden går.

3. Efter att ha scrollat lite i tråden så måste jag berömma dig Vice.

Grymt bra jobbat!

Redigerad av Wu Zi Mu
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu ljuger du ju så att näsan blir lång.

Det skulle vara roligt att köra Möt forumiten igen även om de flesta aktiva nu för tiden redan varit med en gång.

Å andra sidan så har vi ju Fråga forumiten nu för tiden. Så de mesta sakerna man vill ha reda på om andra forumiter har man ju redan frågat.

Kul att läsa svaren såhär sju (... SJU!? Det känns som det var igår!) år senare, jag tycker och tänker fortfarande rätt så lika som jag gjorde då, ingen personlighetsutveckling här inte!

Ja, jäklar. Det var tider det. Minns hur sjukt mycket tid det där tog.

1. Fan vad pinsamt att du gräver fram sånt där xD

2. Hade du inte sagt hur länge sen det vart hade jag utan större eftertanke höftat på max 3 år. Galet vad tiden går.

3. Efter att ha scrollat lite i tråden så måste jag berömma dig Vice.

Grymt bra jobbat!

Tack. =)

Ja, det var kul. Mycket jobb som sagt. Ett roligt minne nu. Tror det blev exakt 100 intervjuer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...