Jump to content

Outfits!


Weener
 Share

Recommended Posts

Tänkte vi kunde visa upp feta klädesplagg man kommit över men även requesta om man söker nåt!

Jag undrar om nån vet var man kan köpa den här jeansjackan som trevor har på denna bilden 1_1252378_0.jpg

Sen funderar jag på om det är möjligt att inhandla nån sorts svart sotarmössa nånstans?

Rätt säker på att du köper den på Suburban, jag har själv en svart jeansjacka som jag köpte där.

Inte direkt spoilers när det kommer till mössan, men jag markerar ändå. Det handlar om efter att du klarat storyn.

När du klarat storyn, så låser du upp ALLA outfits du haft genom spelet från diverse uppdrag (heists och bland annat när Trevor "jobbar" som hamnarbetare). Hamnarbetar-outfiten har en svart mössa, ta helt enkelt på dig den sen kan du byta till andra kläder och mössan finns kvar. Bildbevis på min Trevor i mössa!

0_0_1252379_1.jpg

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte riktigt fått klarhet i frågan om de där specialfrisyrerna man får som bonus vid registrering av Social Club. Ie. helskägg på Michael, osv.

Vissa påstår nämligen att man måste vara guldmedlem (Xbox) för att få tillgång till dem. Stämmer det? Eller har jag inte fått dem än eftersom Rockstar laggar?

Annars: jag har inte hittat några hattar, över huvud taget. Finns ens hattar? Inte ens sett det på någon bild.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte riktigt fått klarhet i frågan om de där specialfrisyrerna man får som bonus vid registrering av Social Club. Ie. helskägg på Michael, osv.

Vissa påstår nämligen att man måste vara guldmedlem (Xbox) för att få tillgång till dem. Stämmer det? Eller har jag inte fått dem än eftersom Rockstar laggar?

Annars: jag har inte hittat några hattar, över huvud taget. Finns ens hattar? Inte ens sett det på någon bild.

Guldmedlem ska du inte behöva vara, men självklart uppkopplad till internet på konsolen. Sen räcker det inte att bara registrera dig på Social Club, du måste även koppla ditt social club-konto till din 360 gamertag.

När du gjort det så ska Social Club-funktionerna finnas tillgängliga i spelet. Vissa frisyrer och skägg tror jag bara finns hos vissa frisörer. Det finns en lyxfrisör på Mad Wayne Thunder Drive i Rockford Hills, inte långt ifrån Michaels hus med lite specialfrisyrer. Kolla där!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guldmedlem ska du inte behöva vara, men självklart uppkopplad till internet på konsolen. Sen räcker det inte att bara registrera dig på Social Club, du måste även koppla ditt social club-konto till din 360 gamertag.

När du gjort det så ska Social Club-funktionerna finnas tillgängliga i spelet. Vissa frisyrer och skägg tror jag bara finns hos vissa frisörer. Det finns en lyxfrisör på Mad Wayne Thunder Drive i Rockford Hills, inte långt ifrån Michaels hus med lite specialfrisyrer. Kolla där!

Okej, då är det med andra ord Rockstar som laggar! Ehe. Fortfarande inte lyckats få fram dem..! Har däremot fått erbjudanden från LiveInvander osv., så det är inget problem i själva anslutningen mellan gamertagen och Social Club.

Aja, får hoppas att det ger med sig! Kram!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, då är det med andra ord Rockstar som laggar! Ehe. Fortfarande inte lyckats få fram dem..! Har däremot fått erbjudanden från LiveInvander osv., så det är inget problem i själva anslutningen mellan gamertagen och Social Club.

Aja, får hoppas att det ger med sig! Kram!

Ser du inte skymten till dem på ett par dagar till så borde du kontakta Rockstar support antingen på twitter eller på deras supportsida: http://support.rockstargames.com/hc/en-us

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...