Jump to content

GTAV reklam!


Kingkill555
 Share

Recommended Posts

Va ofta ? Kan inte någon åka dit och ta kort ? :)

Ja det hade varit kul om någon hade kunnat göra det!:) Just denna helgen har det kommit massvis med ny reklam/mur paintings runt om i världen så hade varit kul att sett något sånt här!

På tal om reklam, första TV reklamen för GTAV (official trailer) börjar rulla imorgon, så håll ögonen öppna!:)

Redigerad av Kingkill555
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte sett den själv men i kungens kurva i Sthlm ska det finnas en fasadmålning med reklam för V. Det fanns även en stor målning på åhlenshuset här i Sthlm (eller det var mer en backdrop) men den var borta sist jag var i där.

Låter intressant, men konstigt. Jag har skickat ut en scout. Återkommer med mer information.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min polare hittade ingenting i Kungens Kurva.

Vart hade du hört att det skulle finnas en målning/poster, Kiedis?

Låter ju också konstigt att de skulle ha en målning på Åhlens en månad innan release och sen ta bort den två veckor innan?!

En polare till mig jobbar vid kungens kurva, ha sa att det fanns en reklam om V där, har som sagt inte sett den själv men han brukar inte hitta på saker, på rak arm kan jag tänka mig att den skulle finnas runt elgiganten eller heron city. Ska själv ut till IKEA där snart, får kolla runt lite.

Den på åhlens såg jag däremot, det var inte som i Los Angeles, utan det var en backdrop modell större, varför dom tog ner den kan jag inte svara på, dom hade även en liknande när IV släpptes vill jag minnas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En polare till mig jobbar vid kungens kurva, ha sa att det fanns en reklam om V där, har som sagt inte sett den själv men han brukar inte hitta på saker, på rak arm kan jag tänka mig att den skulle finnas runt elgiganten eller heron city. Ska själv ut till IKEA där snart, får kolla runt lite.

Den på åhlens såg jag däremot, det var inte som i Los Angeles, utan det var en backdrop modell större, varför dom tog ner den kan jag inte svara på, dom hade även en liknande när IV släpptes vill jag minnas.

Alright. Konstigt med den på Åhlens. Och min polare var vid Heron City och kollade. Tror även han kollade på det han trodde var en annan möjlighet, någon stor röd byggnad med ett företag som har en liten röd logotyp högst upp på väggen.

Har inte varit där själv men kollade runt lite på google maps och såg huset han pratade om. Känns ju som om de är de två mest troliga platserna för en sådär stor väggmålning, eller iaf poster.

Du får väl som sagt kolla själv, och sen kanske höra med din polare om var den är. En sån lär ju kosta rätt mycket att sätta upp så den borde inte tas ner på ett tag tycker man.

Vore kul att få se en bild på den. Är väl inte allt för vanligt att såna stora marknadsföringssatsningar görs i Sverige. Inte när det kommer till Spel iaf.

Det vore också kul att ha en bild på här på forumet så att man kan titta tillbaka på detta många år från nu, kanske då GTA 6 kommer ut! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alright. Konstigt med den på Åhlens. Och min polare var vid Heron City och kollade. Tror även han kollade på det han trodde var en annan möjlighet, någon stor röd byggnad med ett företag som har en liten röd logotyp högst upp på väggen.

Har inte varit där själv men kollade runt lite på google maps och såg huset han pratade om. Känns ju som om de är de två mest troliga platserna för en sådär stor väggmålning, eller iaf poster.

Du får väl som sagt kolla själv, och sen kanske höra med din polare om var den är. En sån lär ju kosta rätt mycket att sätta upp så den borde inte tas ner på ett tag tycker man.

Vore kul att få se en bild på den. Är väl inte allt för vanligt att såna stora marknadsföringssatsningar görs i Sverige. Inte när det kommer till Spel iaf.

Det vore också kul att ha en bild på här på forumet så att man kan titta tillbaka på detta många år från nu, kanske då GTA 6 kommer ut! :rolleyes:

Dom hade inte tagit ner den på åhlens, eller jo det hade dom men dom hade flyttat den till huset mittemot :rolleyes: denna är tagen för ca 4 timmar sen.

VickeX: this is for you bro...

b69770_1251466_0.jpg

b69771_1251466_1.jpg

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...