Jump to content

Installera radiostyrning!


Vice.
 Share

Recommended Posts

Hej, nu kommer jag med ännu en fråga, då jag inte lyckats googla upp det själv.

Nån som vet vart man kan vända sig om man vill ha en radiostyrning installerad?

Alltså, jag har en elbil för barn, jag vill ha en kontroll så jag kan radiostyra den, så som man kan på vissa modeller. Vem kan tänkas kunna utföra ett sådan arbete?

Tack på förhand//Vice

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lär inte bli en billig historia, sälj den du har och investera i en modell med radiostyrning så kommer du garanterat undan billigare.

Tror nog att du har rätt. Men det sjuka är att du kan få en sådan bil med kontroll för inte allt för mycket?!

Skulle ändå vilja kolla kostnaden. Nån ide vart man kan vända sig?

Hittar inte ens nån tillverkare

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror nog att du har rätt. Men det sjuka är att du kan få en sådan bil med kontroll för inte allt för mycket?!

Skulle ändå vilja kolla kostnaden. Nån ide vart man kan vända sig?

Hittar inte ens nån tillverkare

Den lokala radiobilsklubben kan garanterat styra dig rätt.

Ska någon utföra jobbet åt dig skulle jag tippa på ca 100-300 i materialkostnad och minst 500kr i arbetskostnad. (Helt utan grunder.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lokala radiobilsklubben?

Det är egentligt sjukt vad vi curlar dig... det är ju bara för att vi tycker om dig och för att vi vill att du ska få de bästa forumsättningarna i livet men vi borde sluta med det eftersom risken är att du aldrig kommer lära dig själv och bli en sån' där bortskämd forumskitunge som är med på SVTs "GTAsajtare och bortskämd".

http://www.model-craft.se/ eller Hobbex i Arlöv ... jag googlade "radiostyrt malmö", det finns en drös andra länkar att klicka på... tanken slog dig aldrig att googla?

Den lokala radiobilsklubben kan garanterat styra dig rätt.

Ska någon utföra jobbet åt dig skulle jag tippa på ca 100-300 i materialkostnad och minst 500kr i arbetskostnad. (Helt utan grunder.)

Låter optimistiskt, de gånger jag ville reparera någon av mina leksaker försökte de blåsa mig på tre års veckopeng... men det kanske är en bättre nu för tiden.

Redigerad av Jazz
  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är egentligt sjukt vad vi curlar dig... det är ju bara för att vi tycker om dig och för att vi vill att du ska få de bästa forumsättningarna i livet men vi borde sluta med det eftersom risken är att du aldrig kommer lära dig själv och bli en sån' där bortskämd forumskitunge som är med på SVTs "GTAsajtare och bortskämd".

http://www.model-craft.se/ eller Hobbex i Arlöv ... jag googlade "radiostyrt malmö", det finns en drös andra länkar att klicka på... tanken slog dig aldrig att googla?

Låter optimistiskt, de gånger jag ville reparera någon av mina leksaker försökte de blåsa mig på tre års veckopeng... men det kanske är en bättre nu för tiden.

Materialkostnaderna är kanske dyrare, troligen tar de ut multum för jobbet och materialet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...