Jump to content

Va-projektör utbildning


Vice.
 Share

Recommended Posts

Hej. Har sökt lite olika utb. Och slängde iväg en ansökan till den här utb. Ansökan var så dålig att jag inte ens hade antagit mig själv. Det var inte ens ett seriöst brev. Skrev typ "hej jag heter X och bor i Lund. Jag jobbar på kvv och jag gillar vatten. Så jag vill jobba med vatten.

Hejda"

Så blev jag antagen. En av 20. Otroligt...

Hur som helst, nån som pluggat/pluggar detta eller nått liknande och kan svara på hur svår utb. Egentligen är. Jag är inte allt för smart, men kan klä mig själv och sköta toalettbesök själv och så, men det här... :/ hehehe

Och nån som vet vad man egentligen kan jobba med?! Tycker deras arbetsbeskrivning är för diffus för mig. (Kanske ett tecken att hoppa, redan där hahaha)

Lönen är ju fett bra vad jag kan se. Men som sagt, hur är utb?

http://www.folkuniversitetet.se/Skolor/Yrkeshogskoleutbildning/Samhallsbyggnad/VA-projektor-Molndal/

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, kör för fan. Släpp inställningen "jag är inte allt för smart" (den är nämligen lika dum som den är dum), plugga stenhårt, bli skitbra på yrkesområdet och landa ett trevlig jobb någonstans i trakten så att du, din sambo och Leo kan känna sig trygga.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, kör för fan. Släpp inställningen "jag är inte allt för smart" (den är nämligen lika dum som den är dum), plugga stenhårt, bli skitbra på yrkesområdet och landa ett trevlig jobb någonstans i trakten så att du, din sambo och Leo kan känna sig trygga.

Tack.

Svårt att hitta information vad man egentligen kan arbeta med. Om det bara är att sitta framför en skärm eller om man kan vara ute på fältet med.

Får ringa oc höra med dem med tror jag

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...