Jump to content

12 nya bilder från Gameinformer


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

Jag tycker att folk lägger på tok för mycket vikt på grafiken i ett spel. Mig hade det gjort detsamma om det var samma grafik i V som i SA.

Haha nja det är väl i lite överdrift med SA grafik på femman. Men lite bättre än IV så hade även jag varit nöjd, men har en känsla av att de kommer bli i närheten av bilderna just för i alla preview videos dom talar om demot dom fått se så är där ingen som gjort anmärkning på att bilder man fått se är väldigt putsade, vilket dom hade kommeterat om de faktiskt va så. Blir de som typ RDR så är jag mer än nöjd, kan än idag bara sitta och va helt fascinerad över hur snyggt det faktiskt är !

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte det är någon koppling till något specifikt gäng. Men kanske. LA har alltid haft en väldigt stor gäng aktivitet.

Det som är krångligt med Crips & Bloods är att det finns så många olika varianter av dom, finns Crips som krigar man andra Crips och så vidare.

Där ser man. Jo det vet jag jag såg just den dokumentären på tv10 här om dan om just bloods och crips. Hade för mig jag läste dessa två gäng i San Andreas hade nån likhet med Crips & Bloods. Men men där ser man

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...