Jump to content

GtaSajten Polisanmäls


Visa
 Share

Recommended Posts

mmm.........men jag visste faktiskt inte om att det var "aprilskämt :'( ........därför la jag upp det..

hur ska jag kunna veta vilka som luras....

om jag nu e så hemsk ska ni få slippa mig.........hade faktist börjat på en GTA VC guide som jag skulle ha gett till gtasajten.. :rolleyes: men jag e ju så otrevlig :'( så ska ni inte få nån heller :'( :'(

men om hultan voch dom andra vill ha ska dom få...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mmm.........men jag visste faktiskt inte om att det var "aprilskämt :'( ........därför la jag upp det..

hur ska jag kunna veta vilka som luras....

om jag nu e så hemsk ska ni få slippa mig.........hade faktist börjat på en GTA VC guide som jag skulle ha gett till gtasajten.. :rolleyes: men jag e ju så otrevlig :'( så ska ni inte få nån heller :'( :'(

men om hultan voch dom andra vill ha ska dom få...

Ta det inte så hårt grabben... :wacko:

Men du måste lära dig att tänka lite kritiskt, speciellt när det är första april. Jag menar någon från Aftonbladet.se skriver i en kommentar till en nyhet på GTAsajten att dom vill göra en intervju med Hultan angående att Expressen skrivit att han "polisanmäts för blufferi med försäljning

av tv-spel"... Nej!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...