Jump to content

Projektarbete (tips)


eminem33
 Share

Recommended Posts

Ska visa min upp min planering för projektarbete nu på måndag.

Och jag hade tänkt mig bygg en svävare, börjar inse nu att det blir alldeles för komplicerat. Så nu måste jag komma på nått helt nytt och jag har ingen aning om vad jag ska göra.

Jag går fordon med inriktning flygplans teknik. Jag har ingen egen bil och inte tillgång till svets. Och skolan har kommit på något dumt att man inte får göra grupparbeten.

Vad gjorde ni för projektarbeten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade tänkt mig göra en sån där liten radiostyrd svävare.

Men det där verka ju vara rätt bra, rätt så billig också :)

Tack så mycket :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Synd att du ska bygga flygplan, för annars hade du kunnat göra en follow-up på kickens berömda projektarbete.

Bra skit, det där. Nuförtiden kan man ju ha upp till 20 svarsalternativ per fråga, med tre frågor. Nu kanske man kan göra en rättvisare undersökning än Kickens... Kanske kan den komma med i Wikipedia?

(Grattis, eminem_33, från flygplansteknik och svävare till penisstorlek på tre poster. Måste vara rekord. ;))

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Tänkte bara tipsa de gymnasister vi har här om en grej. En polare valde att skriva sitt projektarbete om hur man får 2.0 på högskoleprovet. Det innebar att han fick fyra timmar i veckan, i ett år, på att plugga på högskoleprovet. Sen satte han 2.0 på det, skrev en projektarbetesrapport om hur man bör tänka för att få 2,0 och fick MVG på projektarbetet. Väldigt värt.

Redigerad av Tweak
  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...