Jump to content

Svensexa


Vice.
 Share

Recommended Posts

Hej!

Skulle behöva era små grå (som vanligt). =))

Ska ordna 2 lekar. Den ena är uppdragsleken under middagen. Behöver 10 uppdrag. Kommit på 7.

Kommer ni på några fler/ändringa till det bättre?

Samt, vet ni någon bra/rolig fylle-lek man kan köra med?

Tack på förhand.

Uppdrag:

1 rapa 3 ggr högt och ljudligt och säg att det här var det värsta du ätit

2 ta mat 3 ggr från Martins tallrik under middagen

3 Jämför middagsgäster/diskussioner/händelser under middagen/som inträffat under dagen med Nazis ter/men

4 Berätta, med en nervärderande attityd, 3 gånger under middagen vilka fel Paintball spelarna gjorde och betona hur rätt du gjorde.

5 Dra uppmärksamheten till dig 3ggr genom att ställa dig på stolen och informera om vilken underbar tillställning det här är och lyck önska Martin till bröllopet

6 Berätta en helt irrelevant historia till det nuvarande sammanhanget 3 ggr under middagen

7

8

9

10

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vice, är meningen att exakt hela middagen ska handla om mannen som gifter sig? Om planen är att ni, vid sidan av det skojiga, ska ha en trevlig middag i goda vänners lag så kanske det blir lite för mycket om brudgummen ska avbryta, ställa sig på stolen, rapa och liknande stup i ett. Det jag vill ha sagt är att varje punkt kanske inte behöver göras tre gånger, men allt handlar ju givetvis om hur middagen är upplagd och vad ni har för människor omkring er.

Och det får mig osökt att undra: Ska ni ha middagen hos någon ni känner eller på restaurang? Ifall det är det sistnämnda så kanske ni ska chilla lite med ohövligt rapande och sång på stolen. Man kan ha det kul och spexigt utan att behöva irritera utomstående... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vice, är meningen att exakt hela middagen ska handla om mannen som gifter sig? Om planen är att ni, vid sidan av det skojiga, ska ha en trevlig middag i goda vänners lag så kanske det blir lite för mycket om brudgummen ska avbryta, ställa sig på stolen, rapa och liknande stup i ett. Det jag vill ha sagt är att varje punkt kanske inte behöver göras tre gånger, men allt handlar ju givetvis om hur middagen är upplagd och vad ni har för människor omkring er.

Och det får mig osökt att undra: Ska ni ha middagen hos någon ni känner eller på restaurang? Ifall det är det sistnämnda så kanske ni ska chilla lite med ohövligt rapande och sång på stolen. Man kan ha det kul och spexigt utan att behöva irritera utomstående... :rolleyes:

Nej, nej. Inte brudgumen, alla får ett uppdrag.

Vi är 10 st

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...