Jump to content

HTC Sensation


ZcruweN
 Share

Recommended Posts

Hej hej jag har ju haft min HTC ett bra tag nu och har jag börjat fiffla runt med lite olika sorters appar. Har även gjort så att jag har bytt launcher till en annan och även skaffat lite annat skit. Vanligtvis när man startar upp nått program i mobilen som kan ersättas med en app man har så får man ju upp alternativ på "vilket program vill du öppna det här med? A eller B?" och man får även ett alternativ på om man vill att det här ska vara standardprogrammet man öppnar med, nu är grejen såhär!

Jag har skaffat en annan messenger för mina sms och kör vill inte köra på den inbyggda, när jag startade upp "Meddelanden" så kom frågan fram vilket jag vill öppna med som standard, jag bockade i rutan "använd det här som standard" och råkade sen klicka på vanliga meddelanden så jag inte har appen istället.

Hur fasiken stänger jag av standard så den börjar fråga efter program igen? Eller byter standardprogram? Jag har suttit och letat runt i mobilen som en idiot men jag kan verkligen inte hitta vartfan man gör det någonstans? Kan en vänlig själv snälla hjälpa mig med detta, det skulle vara asschysst!

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du provat att ominstallera appen? Jag tänker att då kanske du får frågan igen.

Det funkade en gång, men inte andra gången.

På min Galaxy S2 går jag in på inställningar -> program -> den aktuella appen -> "rensa standard". Det är nog liknande i HTC.

............... :doh: Jag är en idiot. Tack. Jag letade på helt fel ställen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...