Jump to content

Nya earplugs!


Xazzi
 Share

Recommended Posts

Tumregeln är att man ska hålla sig borta från allt som har med Beats by Dr. Dre att göra så länge man inte får tag på något för 1/3 av affärspriset. 2/3 av priset finansierar reklamen för dem.

Kolla in märken som Etymotic, Audio-Technica, Ultimate Ears, BeyerDynamic, Shure etc.

Scrolla längst ned i den här megarecensionen av in ear-lurar, avväg betyg mot pris (sök på sidan för att hitta hela recensionen av en specifik lur) samt se om det finns någon vettig återförsäljare i din närhet.

Head-Fi Multi-IEM Review

Någon skulle kanske tipsa om Klipsch (S4), men jag avråder dig starkt från dessa trots att ljudet är okej för priset. Är inne på mitt 7:e eller 8:e par nu, helt sjukt.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beyerdynamics DTX/MMX-serie är riktigt schysst. Själv har jag bara använt DTX 71 men de låter riktigt bra för sitt pris. Märkena som mr_tobbe namedroppade gör alla kompetenta lurar så det är svårt att plocka fel där. Undvik fancy designmärken som Beats :P

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...