Jump to content

"För lång" videofil?


Sniper
 Share

Recommended Posts

Tror du har missförstått syftet med skapade trådar, Sniper. Om du inte editerat bort både fråga, svar och lösning så hade nån annan i framtiden kunnat söka sig fram/länkas till den här tråden och fått problemet löst på direkten. Istället har vi en tråd full med "Edit: --" och en låst tråd.

Lämnar den öppen så du kan beskriva problemet och hur du löste det. Sen kanske jag låser, men det är ingen bra standard att låsa alla trådar med frågor som fått svar. ;)

  • Gilla 5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror du har missförstått syftet med skapade trådar, Sniper. Om du inte editerat bort både fråga, svar och lösning så hade nån annan i framtiden kunnat söka sig fram/länkas till den här tråden och fått problemet löst på direkten. Istället har vi en tråd full med "Edit: --" och en låst tråd.

Lämnar den öppen så du kan beskriva problemet och hur du löste det. Sen kanske jag låser, men det är ingen bra standard att låsa alla trådar med frågor som fått svar. ;)

Löste aldrig problemet. Det gick inte så jag slängde filen och laddade ner den från ett annat ställe. Kändes helt enkelt onödigt att ha en fråga utan fungerande lösning liggandes :)

@ZcreweN

En videofil som var kortare än den listade speltiden, 40 minuter speltid sedan avslutades videospelaren (och videon) trots att det stod att filen var 50 timmar.

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...