Jump to content

Spam mail


eminem33
 Share

Recommended Posts

För ca två veckor sedan exploderade min mail och har fått konstant spam mail sen dess.

Är helt random adresser som skickar allt möjlig tex

"Fingerhut: Activate Your Account And Start Shopping Great Brands With''Low.Monthly.Payments''!‏" from worlddealsdestiny-rELUqdA9.HqZh@in.bricasse.net

eller

"Attention DELL winner - FedEX Free Delivery-Confirmation Needed!‏" From worlddestiny-F0PZbuVy.Xq4p@wascourn.com

Vad ska jag göra för att sluta få sånt här skit?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska finnas längt ner på brevet "Unsubscribe here"

Nej det gör det inte

:ermm: Det bästa vore att börja om på nytt med en ny och fin e-mail som du inte lägger ut på internetsidor, annars är det bara att skräppost-markera och blockera avsändaradresserna.

Får börja blockera alla dumma adresser då :S

Hur får dom tag på min mail. är det genom facebook och sådana grejer eller skulle det kunna vara att jag skrev min mail här i ett inlägg?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det gör det inte

Får börja blockera alla dumma adresser då :S

Hur får dom tag på min mail. är det genom facebook och sådana grejer eller skulle det kunna vara att jag skrev min mail här i ett inlägg?

Skulle mycket väl kunna vara genom gtasajten (och facebook), men kan även vara från dina kontakters kontaktlistor (om nu de råkat vara lite slarviga med inloggningar, eller något).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...