Jump to content

Flyttar du på dig vid möte rakt på?


Siana
 Share

  

28 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ja går i lugn och ro, tar automatiskt ett steg till vänster, gör den mötande personen ifråga det samma tar jag tag

i dens axel, trycker honom mot väggen och slår et hårt slag i njuren, tar tag i skallen och slår den hårt mot

väggen, sparkar honom bak på benen så han faller till knä, tar fram den rostiga skalperingskniven,

griper tag i håret, skär långsamt bort skinnet från hans huvud, river loss det sista, spottar på honom

och går där ifrån.

Eller egentligen, så signalerar jag med händer och ögon, att jag tänker stiga åt vänster, och låter

den mötande passera, oftast när det gäller ladies dock. :naughty:

Och om den mötande ser berädd ut att stiga åt sidan så står jag stilla.

Vote: Annat, ibland helt enkelt.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DET HÄR var ett sammanträffande.

Ser det här som ett typiskt "Socialt experiment". Har testat både detta och ett annat. Idag faktiskt.

Har provat att bara gå rakt fram, och den mötande uppfattar att jag inte kommer väja långt innan vi möts och viker av.

Vet inte vad det är, men på ungefär ett exakt avstånd tar alltid en av oss och viker av. Det är aldrig så att man viker av först när det är 2 meter mellan oss, utan det är alltid tunt 10-12 meter.

Det andra jag testat, idag som jag nämnde ovan, var det här med "God morgon".

Jag kom in idag på jobbet utan att hälsa på en ända person. 2 st sa till MIG, godmorgon Victor. Varpå jag glatt svarade god morgon.

VARFÖR är det en oskriven regel att den som kommer IN först skall säga god morgon?!

En del arbetskamrater frågade om jag var på dåligt humör, men jag sa bara att nej jag gör bara ett socialt experiment... =)

Sen på eftermiddagen hade vi lönesamtal. (faktiskt sant) Och det gick inge vidare. Fick bara 250:- den här gången med, men vet inte om det var för att jag retade upp all personal på morgonen med mitt experiment eller om min chef bara hade bestämt sig för att ogilla mig ett år till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...