Jump to content

ARMA 3


Cyper
 Share

Recommended Posts

För er som ej visste detta så har Arma 3 blivit utannoserat och väntas släppas 2012. Spelet utspelar sig denna gång på en ö inspirerad av Limnos, i Grekland. Personligen kommer jag garanterat att köpa detta tillsammans med Red Orchestra: Heroes of Stalingrad. Det krävs dock att jag uppdaterar min dator en hel del.

Det finns många nya intressanta grejer som har tillkommit. En av de mest intressanta detaljerna är att spelet kommer att använda PhysX™. För övrigt kan man läsa lite om vad som tillkommit i arma 3 i en tråd på det officiela forumet, samt systemkrav och liknande.

TEASER

WTF IS ARMA 3?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Lite nya videos från spelet.

Någon som har testat betan?

För er som inte har gjort detta - gör det! Vill ni inte betala kan ni testa ARMA 3 LITE BETA. Personligen har jag bara ARMA 3 LITE av den enkla anledningen att jag enbart köper spel i form av fysiska kopior.

Basic Infantry Combat

Community guide introduction med Dslyecxi

GAMEPLAY med Sidetrafe

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

*upp med handen*

oftast Wasteland eller liknande.

Blir oftast Wasteland för mig också, men även en del CTI och SC.

Filtersök på "high fps" så ska det finnas en Wasteland-server där med typ 64 slots och låg ping. Där brukar jag oftast hänga, riktigt bra server!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...