Jump to content

Körkorttillstånd ?


eminem33
 Share

Recommended Posts

ska på min första körlektion imorgon och dom sa att jag var tvungen och ha med mig mitt körkorttillstånd.

Antar att det var något som jag fick när jag gick den där kursen för att börja övningsköra med far min.

Men allt jag hittar nu är 2 lappar där det står att jag får övningsköra med min pappa? är det dom 2 lapparna som är körkortstillståndet?

Tack för snabb hjälp

Edit: hitta denna bild: korkortstillstand-med-000449_1206889_0.jpg

och hittar ingen sån lapp?

Så min fråga till er fick jag en sån lapp när jag gick den där kursen för att få övningsköra och gjorde syntest?

Redigerad av eminem33
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur ska vi veta om du fick en sån lapp? Den enda som vet det är du själv, alternativ din pappa.

När jag gick kursen, så fick jag i varje fall inte något sånt papper, och syntestet skickade jag in papper. Så ifrån syntestet är det iaf inte.

Jag tror du kanske måste beställa ett sånt ifrån trafikverket, du får titta om det finns något på trafikverket's hemsidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ska på min första körlektion imorgon och dom sa att jag var tvungen och ha med mig mitt körkorttillstånd.

Antar att det var något som jag fick när jag gick den där kursen för att börja övningsköra med far min.

Men allt jag hittar nu är 2 lappar där det står att jag får övningsköra med min pappa? är det dom 2 lapparna som är körkortstillståndet?

Tack för snabb hjälp

Edit: hitta denna bild: korkortstillstand-med-000449_1206889_0.jpg

och hittar ingen sån lapp?

Så min fråga till er fick jag en sån lapp när jag gick den där kursen för att få övningsköra och gjorde syntest?

Bilkörning och körkortstråden dög inte?

Du har väl ansökt om att få övningsköra?!? Alltså lämplighetesbevis om jag inte missminner mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...