Jump to content

Tommy Vercetti: What did I tell you before? Börja spela eRepublik!


Rikku
 Share

Recommended Posts

Hej,

Det är lättast beskrivet som ett 2nd life spel där man själv väljer vad man vill göra, man kan välja att bli President i ett land (t.ex. Sverige) eller skapa ett världsomspännande företagsimperium som hundratals andra spelare jobbar i. Man kan bli en fruktad soldat och vända strider till ditt eget lands fördel och hjälpa till att erövra regioner ifrån andra länder. Man kan också välja att bli en politiker och forma Sverige som man själv vill genom att bli invald till Riksdagen och lägga fram förslag och rösta på andras förslag om hur Sverige ska byggas och hur det ska se ut. Som Riksdagsledamot kan man även påverka vilka krig som ska föras och vilka regioner och länder som ska få smaka på den svenska krigsmaskinen.

eSverige har ett separat forum, http://www.erepublik.se, där alla diskussioner om eRepublik äger rum. Även kongressen och presidenten använder forumet som debattutrymme. Om man registrerar sig på eRepublik.se har man rätt till 45 SEK bidrag från eSverige + ett litet startbidrag som alla spelare för direkt när de registrerar sig!

Ja, möjligheterna i eRepublik.com är många och alla är minst lika fantastiska. Jag ängar daglige ett antal timmar med att diskutera med de andra Regeringsmedlemmarna och Officerarna i Försvarsmakten, jag är nämligen Överbefälhavare i den Svenska Regeringen. Vi planerar militära aktioner emot våra fiender och skriver förslag om hur vi ska hjälpa svenskar att tjäna mer pengar och kunna ha roligare i spelet!

Man kan registrera sig helt utan inbjudan, allt i Erepublik.com är helt gratis och man behöver inte betala en krona för att lyckas i spelet. Givetvis kan man, liksom alltid, betala för extrafunktioner som underlättar ditt spelande, men som inte gör dig överlägsen andra. Kort sagt har alla samma möjligheter i eRepublik.com!

Det finns även ytterligare ett sätt för er att registrerar sig på och det är genom att klicka på min refflänk, efter att tio spelare jag rekryterat nått en viss nivå i spelet får jag en medalj.

http://GONE.COM/

Vad tycker ni andra om spelet? Finns det fler än jag som spelar och hur tjänar ni ert leverbröd?

Med Vänlig Hälsning

Lonestar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...