Jump to content

Forumdelarna under sidofönstrena?


Marquis
 Share

Recommended Posts

Jaha, jag har lyckats med något otroligt störande och jag har försökt leta runt lite i inställningar och både här och var, utan nytta. Jag såg någon liten pil till höger av bilden igår kväll och klickade på den (:ermm:), och vips så ser det ut som följande:

Otroligt störande, men det finns säkert någon jätteenkel lösning. Hit me!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, jag har lyckats med något otroligt störande och jag har försökt leta runt lite i inställningar och både här och var, utan nytta. Jag såg någon liten pil till höger av bilden igår kväll och klickade på den (:ermm:), och vips så ser det ut som följande:

Otroligt störande, men det finns säkert någon jätteenkel lösning. Hit me!:)

Haha! :lol:

Sådär gjorde jag i skolan för ett tag sedan, så sedan dess har jag suttit med hela forumet under statusuppdateringarna!

Roligt att det inte är så här hemma, men på alla skolans datorer så ser det ut så när man gtasajtar.

Jag har inte lyckats hitta någon lösning på det hela, försökte hitta pilen igen genom att dra runt lite med musen överallt på sidan utan att lyckas. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! :lol:

Sådär gjorde jag i skolan för ett tag sedan, så sedan dess har jag suttit med hela forumet under statusuppdateringarna!

Roligt att det inte är så här hemma, men på alla skolans datorer så ser det ut så när man gtasajtar.

Jag har inte lyckats hitta någon lösning på det hela, försökte hitta pilen igen genom att dra runt lite med musen överallt på sidan utan att lyckas. :P

Oh no, I'm doomed! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kommer en lösning.

1. Hitta din "secure key". Den finns i diverse länkar, t.ex. "Logga ut".

www.gtasajten.com/index.php?app=core&module=global&section=login&do=logout&k=ccd5804blablabla4e

2. Surfa in på följande sida: (byt ut fetmarkerad text till din secure key)

www.gtasajten.com/index.php?app=forums&module=extras&section=toggle&secure_key=ccd5804blablabla4e

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kommer en lösning.

1. Hitta din "secure key". Den finns i diverse länkar, t.ex. "Logga ut".

www.gtasajten.com/index.php?app=core&module=global&section=login&do=logout&k=ccd5804blablabla4e

2. Surfa in på följande sida: (byt ut fetmarkerad text till din secure key)

www.gtasajten.com/index.php?app=forums&module=extras&section=toggle&secure_key=ccd5804blablabla4e

Det fungerade alldeles utmärkt, tack. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kommer en lösning.

1. Hitta din "secure key". Den finns i diverse länkar, t.ex. "Logga ut".

www.gtasajten.com/index.php?app=core&module=global&section=login&do=logout&k=ccd5804blablabla4e

2. Surfa in på följande sida: (byt ut fetmarkerad text till din secure key)

www.gtasajten.com/index.php?app=forums&module=extras&section=toggle&secure_key=ccd5804blablabla4e

Tack så mycket, det fungerade ypperligt för mig med. :)

Nu till min undran: Vad fasen var det för pil vi klickade på egentligen? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...