VaXXoR Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Tänkte bara höra med er om ni köpte från dessa sidor? Har läst en massa G2play och folk skriver att det funkar och vissa att det inte går att lita på. Eller vet ni någon liknande sida som säljer sånt här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 (redigerad) Tänkte bara höra med er om ni köpte från dessa sidor? Har läst en massa G2play och folk skriver att det funkar och vissa att det inte går att lita på. Eller vet ni någon liknande sida som säljer sånt här? Varför inte bara gå till en affär o köpa spelet? Edit: eller det kanske är mycket billigare om man bara köper en key? Redigerad 5 september, 2010 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 G2Play fungerar grymt bra, har i och för sig bara köpt ett spel men då funkade det felfritt! Ja, anledningen till att man gör det ligger väl i att det är billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Tänkte bara höra med er om ni köpte från dessa sidor? Har läst en massa G2play och folk skriver att det funkar och vissa att det inte går att lita på. Eller vet ni någon liknande sida som säljer sånt här? Funkar alldeles utmärkt, men ibland vill de ha bild på ens leg för att kolla att man är äkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Jag förstår inte riktigt affärsidén bakom det här, G2Play kan ju omöjligen tjäna pengar på att sälja cdkeys så billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Jag fick tips om http://www.cjs-cdkeys.com/ ifrån någon på forumet, jag och några av mina kompisar köpte Bad Company 2 för under 200 spänn, och fick nycklarna inom 24 timmar eller något. Har för mig att Gizmo också köpte vid det tillfället. Suspekt layout på sidan, seg support på grund av så många som är oroliga och mailar dom konstant, men jag kan rekommendera dom. (Fick t.o.m en extra nyckel vid ett senare tillfälle) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 (redigerad) Jag fick tips om http://www.cjs-cdkeys.com/ ifrån någon på forumet, jag och några av mina kompisar köpte Bad Company 2 för under 200 spänn, och fick nycklarna inom 24 timmar eller något. Har för mig att Gizmo också köpte vid det tillfället. Suspekt layout på sidan, seg support på grund av så många som är oroliga och mailar dom konstant, men jag kan rekommendera dom. (Fick t.o.m en extra nyckel vid ett senare tillfälle) ah yes, skitbra sida^^ Drar man en +like på deras facebook så verkar det som om man fåren kampanjkod med 20% rabatt också! http://www.facebook.com/pages/CJS-CD-Keys/239659089249?v=wall&ref=ts Inte testat själv, men gör det nog när jag köper Black Ops Redigerad 5 september, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Jag fick tips om http://www.cjs-cdkeys.com/ ifrån någon på forumet, jag och några av mina kompisar köpte Bad Company 2 för under 200 spänn, och fick nycklarna inom 24 timmar eller något. Har för mig att Gizmo också köpte vid det tillfället. Suspekt layout på sidan, seg support på grund av så många som är oroliga och mailar dom konstant, men jag kan rekommendera dom. (Fick t.o.m en extra nyckel vid ett senare tillfälle) Man blir nästan lite sugen på att köpa BC2, är det fortfarande folk som spelar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Massor med folk som lirar BC2. BF2 är nog däremot dött vid det här laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 tror nog jag ska ta o prova detta när black ops släpps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 10 spänn på att VaXXoR och Sikorka har blivit anställda för att göra smygreklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 g2play funkar felfritt med. Jag köpte min cod mw2 nyckel där, fick den 10min senare i email! Och sen dess har den funkat perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 10 spänn på att VaXXoR och Sikorka har blivit anställda för att göra smygreklam. Du kom på mig! OT: Tack för svaren, ska fundera lite mer om man vågar chansa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Du kom på mig! OT: Tack för svaren, ska fundera lite mer om man vågar chansa! Det är ingen chansning, Visst får du inte spelet i hand, men läs regler & info så brukar du slippa otrevliga överraskning. Sen brukar dem ju ha support du kan mejla med & fråga osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 Både jag och kompisar har handlar på g2play flera gånger utan problem. Senast när en kompis köpte Mafia II fick han nyckeln inom en timme. Deras support är jävligt snabb också, tror det är baserat i Filipinerna eller Malaysia eller nåt, så det är värsta sweatshop support som snabbt svarar på allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 Massor med folk som lirar BC2. BF2 är nog däremot dött vid det här laget. I skrivande stund spelar 6700 personer BF2, 6800 personer spelar BC2 (PC-versionen) och 980 personer spelar BF2142. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 I skrivande stund spelar 6700 personer BF2, 6800 personer spelar BC2 (PC-versionen) och 980 personer spelar BF2142. Åhh! Underbart! Då ska jag ta och installera BF2 på momangen! Det är mycket bättre än BC2 enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 10 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2010 Jag köpte nyss BC2, ska ladda ner nu. En bra grej är att det var Limited editon av spelet man fick (har ingen aning om vad man får i Limited men i alla fall:P) Om det är någon som också vill köp ett spel från G2Play ge mig din mailaddres så kan jag skicka en rabattkod till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts