Jump to content

Behöver hjälp


Officer Hernandez
 Share

Recommended Posts

Tja!

Jag har nyligen laddat ner en mod; Stratum i svenskt polisutförande, med tillhörande svensk sirén. Men ju mer jag läser "instruktionen" desto med av ett frågetecken blir jag. Kan någon hjälpa till?

Har provat ladda ner ImgTool, men det programmet funkar inte heller... vad gör jag för fel? :( :( :(

Redigerad av Officer Hernandez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Jag kan inte mycket om ämnet men du har ju faktiskt inte sagt vad ditt problem är. Funkar det inte att installera moden, hänger sig spelet, dyker bilen inte upp, ser bilen ut som den gamla modellen eller vad är problemet? Skriv gärna ut vilken del av instruktionen du inte förstår så går det säkert bättre. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan inte mycket om ämnet men du har ju faktiskt inte sagt vad ditt problem är. Funkar det inte att installera moden, hänger sig spelet, dyker bilen inte upp, ser bilen ut som den gamla modellen eller vad är problemet? Skriv gärna ut vilken del av instruktionen du inte förstår så går det säkert bättre. :lol:

Ja, alltså... Jag har laddat ner ImgTool och den mod jag vill ha till spelet. Då jag sen läser instruktionen som följde med modden, en Stratum i svenskt polisutförande som jag sagt tidigare, och sen försöker göra på det som det står att man ska, då händer absolut ingenting. Inte heller kan jag ens få fram modden i ImgTool... =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...