Jump to content

Yusif - Första uppdraget


Ferno
 Share

Recommended Posts

Spolier!

Tjo, har inte kommit så farligt långt än men jag spelade den första Yusif uppdraget (Vet inte om namnet är rättstavat)

Men i alla fall så ska man sno en Buzzer på en båt, sedan så ska du spränga båten och även jaga och spränga två andra mindre båtar.

Jag klarar allt till de tre båtarna, antingen så far jag ner i vattnet medan de är på havet och när de har hoppat i land så kan jag inte landa helikoptern, den går sönder bara, så är det inte så lätt att knäppa dem då heller.

Hur ska jag göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spolier!

Tjo, har inte kommit så farligt långt än men jag spelade den första Yusif uppdraget (Vet inte om namnet är rättstavat)

Men i alla fall så ska man sno en Buzzer på en båt, sedan så ska du spränga båten och även jaga och spränga två andra mindre båtar.

Jag klarar allt till de tre båtarna, antingen så far jag ner i vattnet medan de är på havet och när de har hoppat i land så kan jag inte landa helikoptern, den går sönder bara, så är det inte så lätt att knäppa dem då heller.

Hur ska jag göra?

Han stavas "Yusuf". :lol:

Ett tips är att (direkt när du ska följa efter båtarna) vara en bit bakom, inte för högt upp men inte heller för lågt, och så tiltar du helikoptern framåt en liten bit, och skjuter med både raketerna och kulsprutorna. Kulsprutorna är väldigt effektiva, även om man inte tror det. Får du bara sikte på en båt så behöver du bara skjuta på den i 1½/2 sekunder med kulsprutorna. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han stavas "Yusuf". :)

Ett tips är att (direkt när du ska följa efter båtarna) vara en bit bakom, inte för högt upp men inte heller för lågt, och så tiltar du helikoptern framåt en liten bit, och skjuter med både raketerna och kulsprutorna. Kulsprutorna är väldigt effektiva, även om man inte tror det. Får du bara sikte på en båt så behöver du bara skjuta på den i 1½/2 sekunder med kulsprutorna. :P

Tackar för svar, men jag klarade det ändå ^^ .. väntade tills de klev i land, då springer de ju bara iväg och stället sig på någon random gata eller gård, helt stilla. Enkla mål :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

för övrigt, denna buzzer får man väl tillgång till sen igen när som? likadant NOOSE tanken?

Yes. I slutet av spelet har du tillgång till båda två. NOOSE-tanken kommer att stå parkerad vid ingången till Yusufs byggnadsplats, och en guldig Buzzard kommer att stå vid helikopterplattan vid hamnen i västra Algonquin (Den norr om golfbanan).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yes. I slutet av spelet har du tillgång till båda två. NOOSE-tanken kommer att stå parkerad vid ingången till Yusufs byggnadsplats, och en guldig Buzzard kommer att stå vid helikopterplattan vid hamnen i västra Algonquin (Den norr om golfbanan).

haha wtf, går den inte få i icke-guld? :) visst rätt fly att komma i massa saker i guld, men de håller inte i längden, inte för min del! ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 months later...

Yes. I slutet av spelet har du tillgång till båda två. NOOSE-tanken kommer att stå parkerad vid ingången till Yusufs byggnadsplats, och en guldig Buzzard kommer att stå vid helikopterplattan vid hamnen i västra Algonquin (Den norr om golfbanan).

Guld Buzzarden finns på alla helikopterplattor det egentligen ska finnas Mavericks tror jag, eller?

Dvs, den du sa, de över The Booth Tunnel och sedn två stycken på hustak i Algonquin (kanske finns fler, vet inte)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...