Renard Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Well.. Det var väl för länge sedan hos min NO lärare. Vi skulle ha någon uppgift genom att sätta oss och berätta om vad som påverkar koldioxiden. Sen efter en stund så ropade min polare. Jag förstår faktiskt inte logiken i detta. Hahaha! Random moment att komma på ett användarnamn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Berätta lite om dig själv! Vem är du? Vad brinner du för? Vad gör du när ingen ser? Vad har du för drömmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Välkommen till sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Hejsan allihopa! Hej på dig med! Välkommen till forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Berätta lite om dig själv! Vem är du? Vad brinner du för? Vad gör du när ingen ser? Vad har du för drömmar? Du skrämmer honom!! Man måste gå varsamt fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts