Jump to content

Vilka är era favorituppdrag?


Frusciante
 Share

Recommended Posts

Ja, har plockat fram IV igen och håller på att spela igenom, vilka är era favorituppdrag? Motivera varför, och beskriva gärna hur du spelade uppdraget så det inte blir en listtråd.

Måste man spoilermarkera? Känns ju som att alla spelat igenom. Skriver varning i topic description iaf.

Ett uppdrag står ut som det överlägset bästa och roligaste, Three Leaf Clover, när man rånar banken med Packie, Derrick och Michael Keane. Jävligt filmisk cutscene inne i banken när Keane blir dödad och Packie o Derrick hämnas. Sen en grym rymning, och även ens allierade skjuter folk för en gångs skull.

Gillar också ...Holland Play, när man ska döda antingen Dwayne eller Playboy X, valde att döda X, och när man är ensam med han i gränden kan man döda han jävligt epic, jag valde första gången att först sänka han med en shotgun, och sedan avsluta med att luta mig över han och avrätta han med en pistol.

Annat bra var Final Interview, när man dödar Tom Goldberg (parodin på advokaten som hatar GTA, glömt namnet på han), bara ställa sig upp få tag i filerna man vill ha och sen skjuta ut han genom fönstret, och sedan försöka dra därifrån. I början av spelet får man ett liknande av Brucie, när man ska gå på en dejt med en kille och döda han, sitta o snacka, sen bara ställa sig upp och ta fram shotgun och blast him!

Den som gav i genomsnitt roligast uppdrag var Packie, även Gerrie hade roliga, sen gillar jag Phil Bell och hans uppdrag. Tråkigast är ju de inledande när man knappt gör nåt. Och Mannys, men det är mest pga att han är jävligt jobbig, uppdragen var okej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...