Jump to content

Bioshock 2


Bebben
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är det bara jag eller är Bioshock lite för läskigt? :/

Jag har fixat ettan, tänkte spela klart den och sen fixa tvåan. Men jag har inte kommit speciellt långt, vågar inte spela xD

Är ju egentligen inte läskigt, tycker det är mer fejk-läskigt. Ettan var väl en aning läskigare än tvåan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag eller är Bioshock lite för läskigt? :/

Jag har fixat ettan, tänkte spela klart den och sen fixa tvåan. Men jag har inte kommit speciellt långt, vågar inte spela xD

Jag är relativt lättskrämd, men jag tycker inte att ettan var så läskig. Snarare.. stämningsfull eller vad man ska säga. Visst kan det hoppa fram en Splicer bakom ryggen på en, men då drar man fram shotgun och skjuter masken av dem. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har klarat ut den nu! Kan säga att slutfighten var rent sagt kass, var ju ingen direkt slutfight. Genom hela sistan banan fick man ju supermycket pengar och kunde köpa vad man ville, hade fullt med skott till alla vapen...

Big sisters var väl egenligen svårast, fast svårt var det ju inte på hard, frös bara de till is hela tiden

Edit: Själva spelet och miljön var ju underbar :naughty:

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har klarat ut den nu! Kan säga att slutfighten var rent sagt kass, var ju ingen direkt slutfight. Genom hela sistan banan fick man ju supermycket pengar och kunde köpa vad man ville, hade fullt med skott till alla vapen...

Big sisters var väl egenligen svårast, fast svårt var det ju inte på hard, frös bara de till is hela tiden

Edit: Själva spelet och miljön var ju underbar :naughty:

Håller med. Slutstriden var ett skämt. Man gjorde ju inget själv. haha

Lycka till med platinum. J*vla online spelande... :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Har klarat ut den nu! Kan säga att slutfighten var rent sagt kass, var ju ingen direkt slutfight. Genom hela sistan banan fick man ju supermycket pengar och kunde köpa vad man ville, hade fullt med skott till alla vapen...

Big sisters var väl egenligen svårast, fast svårt var det ju inte på hard, frös bara de till is hela tiden

Edit: Själva spelet och miljön var ju underbar >_<

Jag är på leveln

Fontaine Futuristics

och jag tycker att man får asmycket grejer redan här. Tidigare i spelet så har man fått spara och vara försiktig med ammon. Tidigare så behövde man planera vad man skulle göra också men nu känns som om man kan blast right trough.

Förut när man hade mindre ammo så var Big Daddies riktigt svåra men nu så dödar jag dem på under 45 sekunder.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...