Vice. Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 Men Döööööööööööööööööööööööööööööö har spelat spelet nu och saknar en "Hidden" trofe!? Hittar inte nånstans på goole vad det är för trofe?! Nån som vet vart hela listan på alla trofeer i spelet finns!?!+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 Men Döööööööööööööööööööööööööööööö har spelat spelet nu och saknar en "Hidden" trofe!? Hittar inte nånstans på goole vad det är för trofe?! Nån som vet vart hela listan på alla trofeer i spelet finns!?!+ http://www.ps3trophies.org/game/bioshock-2/trophies/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 http://www.ps3trophies.org/game/bioshock-2/trophies/ ... Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2010 J*vla sk*t online troféer. Hatar verkligen dem. Vem f*n orkar sitta och spela online bara för att få troféer!? Det suger att spela online. Måste spela sjuuukt mycket för att nå nivå 40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 28 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Klarade precis ut Bioshock. Jävlar alltså. Nu blir det väl kanske Bioshock 2 snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Är det bara jag eller är Bioshock lite för läskigt? :/ Jag har fixat ettan, tänkte spela klart den och sen fixa tvåan. Men jag har inte kommit speciellt långt, vågar inte spela xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Är det bara jag eller är Bioshock lite för läskigt? :/ Jag har fixat ettan, tänkte spela klart den och sen fixa tvåan. Men jag har inte kommit speciellt långt, vågar inte spela xD Är ju egentligen inte läskigt, tycker det är mer fejk-läskigt. Ettan var väl en aning läskigare än tvåan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Är ju egentligen inte läskigt, tycker det är mer fejk-läskigt. Ettan var väl en aning läskigare än tvåan? Det är ettan jag spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 28 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Är det bara jag eller är Bioshock lite för läskigt? :/ Jag har fixat ettan, tänkte spela klart den och sen fixa tvåan. Men jag har inte kommit speciellt långt, vågar inte spela xD Jag är relativt lättskrämd, men jag tycker inte att ettan var så läskig. Snarare.. stämningsfull eller vad man ska säga. Visst kan det hoppa fram en Splicer bakom ryggen på en, men då drar man fram shotgun och skjuter masken av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Kunde inte låta bli att beställa Bioshock när jag såg det till PS3 för 99kr på El-giganten. Hoppas jag får det imorn. Älskar verkligen stämningen i spelet, så sjukt kuslig och lite mysig på samma gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2010 Det är ettan jag spelar ja, så? Nej men nog visste jag det, frågan var väl till de som spelat båda och inte riktad till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 (redigerad) Har klarat ut den nu! Kan säga att slutfighten var rent sagt kass, var ju ingen direkt slutfight. Genom hela sistan banan fick man ju supermycket pengar och kunde köpa vad man ville, hade fullt med skott till alla vapen... Big sisters var väl egenligen svårast, fast svårt var det ju inte på hard, frös bara de till is hela tiden Edit: Själva spelet och miljön var ju underbar Redigerad 3 mars, 2010 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 Har klarat ut den nu! Kan säga att slutfighten var rent sagt kass, var ju ingen direkt slutfight. Genom hela sistan banan fick man ju supermycket pengar och kunde köpa vad man ville, hade fullt med skott till alla vapen... Big sisters var väl egenligen svårast, fast svårt var det ju inte på hard, frös bara de till is hela tiden Edit: Själva spelet och miljön var ju underbar Håller med. Slutstriden var ett skämt. Man gjorde ju inget själv. haha Lycka till med platinum. J*vla online spelande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 Håller med. Slutstriden var ett skämt. Man gjorde ju inget själv. haha Lycka till med platinum. J*vla online spelande... Alla är inte lika besatta av trophies som du, Vice. Och Kobbe spelar väl inte ens på PS3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Alla är inte lika besatta av trophies som du, Vice. Och Kobbe spelar väl inte ens på PS3? Gahh, 40 sekundersregeln Nej, spelar på PC men även där finns det Trophies! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 Fasen. Nån som kör online?! Har börjat gilla det riktigt mycket. Sjukt kul Hatade onlinespelandet i början men nu när man kan det. Äger allt som oftast på matcherna. =) Vill spela med polare så vi kan äga hårdare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Har klarat ut den nu! Kan säga att slutfighten var rent sagt kass, var ju ingen direkt slutfight. Genom hela sistan banan fick man ju supermycket pengar och kunde köpa vad man ville, hade fullt med skott till alla vapen... Big sisters var väl egenligen svårast, fast svårt var det ju inte på hard, frös bara de till is hela tiden Edit: Själva spelet och miljön var ju underbar Jag är på leveln Fontaine Futuristics och jag tycker att man får asmycket grejer redan här. Tidigare i spelet så har man fått spara och vara försiktig med ammon. Tidigare så behövde man planera vad man skulle göra också men nu känns som om man kan blast right trough. Förut när man hade mindre ammo så var Big Daddies riktigt svåra men nu så dödar jag dem på under 45 sekunder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Köpte detta igår, behöver man ha spelat ettan innan man börjar med detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Köpte detta igår, behöver man ha spelat ettan innan man börjar med detta? Nej, men första spelet är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Köpte detta igår, behöver man ha spelat ettan innan man börjar med detta? Ja. Tvåan innehåller några ganska stora spoilers, så om du har några planer på att spela ettan alls (vilket du borde, ett mycket bättre spel), så borde du köra igenom ettan först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts