Jump to content

Slagsmål!


Kebab
 Share

Recommended Posts

Har väll varit med rätt mycket i bråk genom åren. Var ofta med i bråk efter att jag gick ut högstadiet.

Kommer speciellt ihåg en gång på en fest. Kvällen var bra tills nån jävel slänger en kork i skallen på en polare. Jävligt onödigt var de för de var de som startade allt. De började med att dom stog och käftade ett bra tag, sen blev jag indragen.. Det var egentligen inte då något slagsmål bröt ut. Jag minns bara efter de att jag gick ut och rökte och hade en flaska jägermeister stående i lägenheten. Sen efter att jag kom in och drack av den sa det bara PANG och det var som att knäppa fingret så var jag en halvmil därifrån rakt ut i skogen. Dagen efter var jag till lägenheten där festen varit. Hittade den tomma flaskan med smårester av nån form av piller i. Vilket jag tror kan ha varit klonazepam eller någon annan form av bensodiazepiner. Det i kombination med alkohol brukar inte vara speciellt bra. Jag har ett ganska hett temperament när jag väl blir förbannad, jag hade tydligen hoppat på den där killen och slagit ner han. Sen när han rest sig för att ha försökt flytt hade jag tydligen dragit efter.

Slagsmål är inte tufft, men om de är så att man är illa tvungen att göra de, så kan det vara nödvändigt.

Oftast när jag har varit i slagsmål har jag varit full, andra gånger nykter, men aldrig har jag varit med i bråk när jag varit berusad av något annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

"Dudley, tjockis, hallå?"

Wat :doh:

Jag tycker det är konstigt ändå; så gott som alla jag känner har blivit inblandade i bråk bara för att fulla mongon är sugna på att hävda sig. Mot mig är det minsann aldrig någon som har kaxat... Jag känner mig odödlig när jag är ute på krogen. :)

Antar att det är för att folk är fega nog att inte ge sig på folk som är bra mycket större än dem. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wat :doh:

Jag tycker det är konstigt ändå; så gott som alla jag känner har blivit inblandade i bråk bara för att fulla mongon är sugna på att hävda sig. Mot mig är det minsann aldrig någon som har kaxat... Jag känner mig odödlig när jag är ute på krogen. :)

Antar att det är för att folk är fega nog att inte ge sig på folk som är bra mycket större än dem. :unsure:

Jag tror att det är för att man inte ser ut att vilja bråka. Själv har jag aldrig blivit utsatt för någon som vill bråka med mig utan att de varit på någon av mina vänner först.

Jag fattar inte såna människor. Man går ju ut för att ha kul o träffa nya människor. Inte för att slå sönder nån stackars sate som kommit ifrån sitt gäng.

Imorn ska det fan inte bråkas för då ska det gås ut med tjejer o då vill man ju inte göra bort sig inför dom ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...