Jump to content

Series finales


Frusciante
 Share

Recommended Posts

Kan inte komma på ett bra ord för det på svenska, men vilka 'series finales' gillar ni? Vilka ogillar ni?

Använd spoilers för säkerhets skull.

Bra:

That '70s Show

lämnar ett öppet slut och Kelso och Eric återvänder. Inget sentimentalt skit och bara allmänt bra.

"Riktiga"Scrubs

Säsong 8 kan man räkna som sista säsongen av "riktiga" Scrubs. Väldigt bra farväl av alla, och slutscenen, både med (nästan) alla karaktärer och framtiden är väldigt bra. Enda minuset är att Doug (Nervous Guy) inte var med.

Mittemellan:

Friends

bra att de parade ihop Ross o Rachel (även fast det var givet). Tycker dock att Joey o Phoebe borde blivit ihop, de är ju perfekta för varandra.

Dåliga:

Seinfeld

skitidé att sätta alla i fängelse.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Scrubs säsong 8 tycker jag var ett skitdåligt och fjantigt slut. Fast å andra sidan slutade jag vara ett fan av Scrubs för länge sedan.

Bra slut: Malcolm in the Middle och The Mighty Boosh. Malcolm in the Middle alltså <3

Tre Kronor är ett annat bra slut, så jävla guld. Det är nog mitt favoritslut någonsin. Alltså,

spränga hela skiten

är ju guld värt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Scrubs säsong 8 tycker jag var ett skitdåligt och fjantigt slut. Fast å andra sidan slutade jag vara ett fan av Scrubs för länge sedan.

Bra slut: Malcolm in the Middle och The Mighty Boosh. Malcolm in the Middle alltså <3

Tre Kronor är ett annat bra slut, så jävla guld. Det är nog mitt favoritslut någonsin. Alltså,

spränga hela skiten

är ju guld värt!

Haha jag tänkte direkt på Tre Kronor! Har för mig att det var

olycka

i alla säsongsfinalerna, så det passade ju bra.

Prison Break tyckte jag slutade väldigt fint.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...