Jump to content

Födelsedags aktivitet


Vice.
 Share

Recommended Posts

Åter igen vänder jag mig till er, kära forumiter. =)

Fyller år snart, 21/2 närmare bestämt och skulle vilja hitta på något istället för det traditionella kalasandet.

Så, tips på vad man kan göra för aktivitet.

Paintball funkar inte eftersom att risken finns att 80-åringar avlider om de beskjuts med paintball.

Ett restaurang besök skulle kunna funka, men då kan man lika gärna ha det hemma. Konceptet blir ju detsamma, tradigt födelsedags kalas. :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åter igen vänder jag mig till er, kära forumiter. =)

Fyller år snart, 21/2 närmare bestämt och skulle vilja hitta på något istället för det traditionella kalasandet.

Så, tips på vad man kan göra för aktivitet.

Paintball funkar inte eftersom att risken finns att 80-åringar avlider om de beskjuts med paintball.

Ett restaurang besök skulle kunna funka, men då kan man lika gärna ha det hemma. Konceptet blir ju detsamma, tradigt födelsedags kalas. :innocent:

Vi kan ju ha ett gemensamt party, det blir kul för 80-åringarna att fira med oss 20-åringar! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett restaurang besök skulle kunna funka, men då kan man lika gärna ha det hemma. Konceptet blir ju detsamma, tradigt födelsedags kalas. :innocent:

Ptja, inte nödvändigtvis. Bjud på någon spännande mat bara - t.ex. från de asiatiska köken.

---

Btw. Du har en tendens att posta trådar i fel forum hela tiden. Tycker du verkligen att den här tråden har tillräckligt diskussionsunderlag för att ligga i Allmänt? Nu klandrar jag dig inte, för Allmänt är ju en vanskött och kaotisk röra, men i alla fall.. Think twice, Vice!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ptja, inte nödvändigtvis. Bjud på någon spännande mat bara - t.ex. från de asiatiska köken.

---

Btw. Du har en tendens att posta trådar i fel forum hela tiden. Tycker du verkligen att den här tråden har tillräckligt diskussionsunderlag för att ligga i Allmänt? Nu klandrar jag dig inte, för Allmänt är ju en vanskött och kaotisk röra, men i alla fall.. Think twice, Vice!

Jo men det blir ändå det där vanliga firandet. Vill ha det lite annorlunda.

Absolut att jag tycker. Finns ett stort diskussionsunderlag. Man kan bolla idéer i flera sidor här. Diskutera sina egna och andras idéer. Komma på nya genom att läsa andra sov.

Men alla har vi olika syn på saker. Här var det ju oxå fel: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...t&p=1132379

Bara flytta om du inte tycker den passar här. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...