Jump to content

Pro Evolution Soccer 2010


Frusciante
 Share

Recommended Posts

Ja, det måste väl finnas nån mer än jag som spelar detta spel, är det bara icke-fotbollsintresserade och FIFA-fags?

Hursom, spelar till PS2, klar förbättring sen två senaste åren, nästa lika bra som PES6 tycker jag. Härligt att dom tog med Classic Teams igen. Har förresten ett par textdokument med riktiga namn på landslagsspelarna, kan slänga upp om det finns intresse.

Lirade Internationella Cupen (VM) igår med Frankrike, hade gått briljant fram till semin, då vi helt plötsligt låg under med 0-1 (mot Grekland). Sen, på en hörna nickas bollen ut, men till Samir Nasri, men vänsterytter, som drar till direkt med högern in i mål. Med fem minuter kvar nickade sedan Nasri in 2-1 >_<

Vann finalen på straffar mot Argentina. Dom kvitterade till 2-2 med en minut kvar på full tid, och förlängning gick för snabbt.

Trevligt med de 3000 man fick när man vann, hade redan låst upp Classic Brazil och Netherlands, låste upp Frankrike, Tyskland och Italien efter finalen, bara England och Argentina kvar (synd att de inte gjorde Spanien).

Enda minuset är att jag har så dåligt minne på min PS2:a, så kan inte spara så mycket repriser och Become a Legend.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är PES-fag i grunden! Lirat enda sedan första årgången till ps2 (samt iss64 och 2000 till n64). Nuförtiden spelar jag på ps3an men man blir ju äldre och äldre så samma lust finns inte där riktigt... Kommer fortfarande ihåg pes3-tiden haha underbart år.

Vilken svårighetsgrad lirar du på? Jag blev inte top player förrens jag var runt 13-14 år dvs pes2-3 (i samma veva som jag gick om storebrorsan i skillz) fast senaste tiden har jag dalat...

1-on-1 är fortfarande hur kul som helst. Lätt seriens styrka fast Master League kan man också sitta i en evighet med. Får se om jag tar upp mitt spelande efter nyår. Efter januarifönstret bör alla lag, därkter, spelare vara fixade i en nedladdningsbar OF. Man är bortskämd med ps3, det är så lätt och ladda ner andras verk. Fast jag saknar oldschooltiden när man fick sitta i editmode och göra dräkter och emblem. Haha gamla goda tiden som det heter.

God lycka med ditt framtida PESsande! May the pro evolution god be with you. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...