Jump to content

Söka efter posts av en användare i en tråd?


Joe Dirt
 Share

Recommended Posts

Går det att söka efter alla posts en användare har gjort i en tråd? T.ex. så skulle jag vilja få fram alla posts jag gjort i Screenshots tråden och sånt... Så går det? :)

Nope!

Det närmaste du kan komma är att söka på ditt namn i tråden (längst ner till vänster inne i en tråd) och hoppas att någon har citerat dina inlägg.

En funktion som dock skulle var MYCKET uppskattad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nope!

Det närmaste du kan komma är att söka på ditt namn i tråden (längst ner till vänster inne i en tråd) och hoppas att någon har citerat dina inlägg.

En funktion som dock skulle var MYCKET uppskattad.

Jo jag har försökt med det men får inte fram den posten jag letar efter... Verkar lite slöseri med tid att titta igenom 600+ sidor för en post :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kanske kan försöka med att söka på intilliggande sökord, som har med ditt spel att göra. Annars kanske du kan söka på en bildadress ("callofdutyscreen4.jpg") till exempel. Om du laddat upp den med den inbyggda uploadfunktionen finns den i My Controls -> Manage Your Attachments.

Skulle vilja att jag kunde det, men dels så tar jag kort med fraps, xfire m.m. och då får dom sådana konstiga namn så jag vet inte vad dom heter!

Sedan så har jag inte kunnat laddat upp bilder på gtasajtens egna server då den tillåter bara 200kb vilket är hyggligt lame egentligen... Men jaja

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett tips är att söka på google

http://www.google.se/search?q=site%3Agtasa...S%F6k&meta=

Söker på forumet, i tråden med id't "12627" (screenshots) efter ditt member id. den visar bara 131 resultat, fastän du har 194 posts, kanske för att du har flera posts på samma sida, dunno

Sen kan du ju lägga till speciella sökord om det är nån speciell bild du letar efter

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Exactly.

"När man trycker på namnet i "Who posted in:" rutan så borde alla posts skrivna av personen i just den tråden komma fram."

Jahaa, sorry Wu Zi, jag läste din post lite skevt. Trodde din "idé hur man kan göra" menade hur man kan göra för att få fram postsen. Och när du skrev att det "borde" vara så tog jag det som att du trodde det var så, men inte testat. Haha. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...