Jump to content

Crackdown 2


-Razz-
 Share

Recommended Posts

Namn: Crackdown 2

Utvecklare: Ruffian Games

Utgivare: Microsoft

Plattform: Xbox 360 exclusive

Spelare: 1-4 (16st online)

Crackdown 2 utspelare sig några år efter det första Crackdown och om ni kommer ihåg så fanns det en professor som jobbade med mutanter åt Shai-Gen Corporation. Dessa mutanter har nu släppts lös och spridit sig över hela staden vilket har skapat totalt kaos. The Agency försökte att stoppa dom men misslyckades, dock så sa dom att situationen var under kontroll. Folket trodde inte på detta och så skapade "The Cell" en organisation som försöker (mot hopplösa odds) att ta tillbaka staden till folket.

The Cell har lyckats skada The Agency så kraftigt, så att dom blev tvugna att dra sig tillbaka till The Keep(Agency högkvarteret) och nu så ska du som agent, försöka att ta tillbaka staden och alla medel är tillåtna.

Av det som jag har sett av Crackdown 2 så verkar det bli ett av dom bästa spelen 2010(t.o.m bättre än Halo: Reach). Jag älskar det första spelet och detta ser väldigt lovande ut.

Olikt många andra så har jag ett stort förtroende till Ruffian Games, för att majoriteten av dom anställda är från RealTime Worlds(Crackdown utvecklarna).

E3 09 trailer

GameInformer artikel. bara bilder men det går bra att läsa(kommer att posta "riktiga" arikeln när den dyker upp)

GI cover

Sida 1

Sida 2

Sida 3

Sida 4

Sida 5

Sida 6

Sida 7

Sida 8

Sida 9

Sida 10

En högupplöst bild som en av utvecklarna postade Bilden

Because we love you so much you can get this nice big image used in the GI piece here

It'll only be up for a bit. We'll be releasing some nice desktop wallpaper images at some point soon

edit: om en vecka så startar Tokyo Game Show och tydligen så ska en ny Crackdown 2 trailer släppas då :mf_doof:

Redigerad av -Razz-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Toolbox verkar ju skitskoj. Och jag som inte gillade Keys of The City till ettan. Nädu Viggo jag ska nog köpa det här. Önska mig i födelsedagspresent eller köpa utav pengar jag möjligtvis får. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
  • 5 months later...

Demot smiskar rumpa! Jag uppmanar alla att prova demot när det kommer till Xbox Live Marketplace för alla nu på måndag, och sedan ta sig en funderare om dom ändå inte ska köpa spelet, för detta är enligt mig det första spelet på länge som jag skulle säga är värt alla de 600 kronorna det kommer att kosta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Demot smiskar rumpa! Jag uppmanar alla att prova demot när det kommer till Xbox Live Marketplace för alla nu på måndag, och sedan ta sig en funderare om dom ändå inte ska köpa spelet, för detta är enligt mig det första spelet på länge som jag skulle säga är värt alla de 600 kronorna det kommer att kosta.

Är det MP i demot? Hade gärna testat CO-OP med någon polare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...