Jump to content

ALIENS vs PREDATOR (AVP3)


Crusader
 Share

Recommended Posts

Gillade inte multiplayer demot. -_-

Jag har precis laddat ned det men inte testat ännu. Jag har varit lite tveksam till multiplayer läget sedan de berättade att mycket av det kommer bero på vem som gör snabbast direktdödande avslutnings attack. Jag tycker inte om när det avgörs på vem som tycker snabbast.

Vad var det du inte tyckte om?

Edit: Gah! Orka vänta på att den ska finna någon att spela med. Quick Match my ass.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har precis laddat ned det men inte testat ännu. Jag har varit lite tveksam till multiplayer läget sedan de berättade att mycket av det kommer bero på vem som gör snabbast direktdödande avslutnings attack. Jag tycker inte om när det avgörs på vem som tycker snabbast.

Vad var det du inte tyckte om?

Edit: Gah! Orka vänta på att den ska finna någon att spela med. Quick Match my ass.

Mjoo, det ligger något i det där. Fick man in första slaget så vann man, typ.

Sen tyckte jag att det kändes rörigt på nått sätt. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAG SKA KÖPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Demot var ju awesome, Alien var verkligen min grej, nu när man har lärt sig att hänga med i svängarna på vad som händer.

Och förjävla verklighetstroget när det gällde att man blev slagen, får du ett slag så blir du ju paralyzad för en sekund.

Greppen går även att få bort, men hur har jag inte riktigt förstått än, jag har bara suttit och spammat E och random musklick.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, nu är jag trött på att vänta på en patch som gör att man kan spela multiplayer Demot på PS3. Har slängt mitt demo.

Men jag behåller PS3 förbokningen. Vad ska jag annars med Multiplayer skin ovch banor som man får med Hunter Edition?

Vill varna känsliga tittare:

4206846197_bbfb583aaf_o_1155403_0.jpg

Att första nummret av orginalserietidningen ingår har jag inte hört om tidigare. Jag vet inte om det är en gammal bild och att tidningen var tänkt att vara med innan eller om det är raka motsatsen och att tidningen lagts till nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Spelar ALIENS vs PREDATOR som Marine nu och jäklar vad stämningsfullt det är. Mycket bra hitils.

Ända dåliga hitils: Ljudet (Musik och Ljudeffekter) försvinner i en halvsekund ibland och Alien-liken fräter genom marken men lämnar inget hål.

Vilket är läskigast att spela som? Har du bra tips på att få det lilla skräck saken när man spelar? Själv så sitter jag i ett mörkt rum med bara skärmen och datorn på. Btw vad gör skillnaden med skräck spel då det rekommenderas att man drar upp gamman lite?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket är läskigast att spela som? Har du bra tips på att få det lilla skräck saken när man spelar? Själv så sitter jag i ett mörkt rum med bara skärmen och datorn på. Btw vad gör skillnaden med skräck spel då det rekommenderas att man drar upp gamman lite?

Nu har jag inte testat som Alien och Predator ännu men Marines är nog tveklöst den med skräck då man spelar bytet för de andra 2 varelserna. Man känner sig rätt ynklig med sin lilla ficklampa och pistol när det börjar pipa i detektorn.

Jag spelar i mörkt rum men vill man ha störst skräckupplevelse så ska man ha hörlurar på. Själv blir det lite för mycket för mig. :D

Gamman rekomenderas oftast för att man ser dåligt i den typen av spelen och lätt missar fienden innan det är försent. Bäst upplevelse är med lagom gamma, förmycket förstör IMO eftersom Aliens gömmer sig i mörker och kan man se dem helatiden så är det inte lika läskigt. Men spelar man på dagen i ett upplyst rum så kan man behöva höja gamman för att kunna se för då blir bilden mörkare.

Jo, det påminner en hel del om DOOM3. Samma användning av skuggor och mörker. Fast här har fienderna mycket bättre AI och anfaller inte tvunget direkt de ser dig utan kan krypa omkring i taket eller gömma sig och vänta.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...