Jump to content

inFamous


Vice.
 Share

Recommended Posts

Ser ut som en dålig kombination av sly cooper spelen och assasins creed med lite elektricitet

Det är känslan när man sitter med kontrollen i händerna som är så jävla grym! Älskar att glida genom luften för att sen som en bomb slå ner i marken och spränga allt runt omkring mig! Så härligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...
Xbox-fanboy

har jag hört

Näämen...att kalla inFamous för Prototype wannabe är fel.

Och inFamous utannonserades väl före Prototype?

Spelar roll vad det är. det är sjukt kul. Har suttit grymt många timmar sedan jag köpte det. Snart klarat det som ond, ska ta det som god sen.

En sak till som gör att jag älskar spelet är att trofeerna är PRECIS lagom jobbiga att ta. Kommer att få Platinum på detta. Hatar när man skall få trofeer genom andras prestation som tex Gta 4 och litle big planet. Onlinespel. Här är det som fallout, du får dem enbart pga dina skillz. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har inte tänkt på att vi andra kanske inte delar samma åsikt om detta spel?

Självklart. Så är det ju alltid. Men att INGEN förutom en spelar det förefaller märkligt tycker jag. J<g tror bara att ni är lite konservativa vad gäller det här spelet. Ochd et var jag med i början. Stod i butiken och velade lide länge, då kom butisksnubben fram och övertygade mig hur bra det var. Jag hade testat demot och inte gillat det, men spelet är mycket fetare än demot. Vill bara tipsa er om det, ska inte tjata mer.... =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Självklart. Så är det ju alltid. Men att INGEN förutom en spelar det förefaller märkligt tycker jag. J<g tror bara att ni är lite konservativa vad gäller det här spelet. Ochd et var jag med i början. Stod i butiken och velade lide länge, då kom butisksnubben fram och övertygade mig hur bra det var. Jag hade testat demot och inte gillat det, men spelet är mycket fetare än demot. Vill bara tipsa er om det, ska inte tjata mer.... =/

Vice, du är inte den enda som älskar inFamous :). Spelet har ju fått 86.33% på Gamerankings och jag har ännu inte hört något negativt om spelet! Bara för att GTAsajtarna håller inne med sina hurra-rop betyder det inte att folk tycker att det är dåligt :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej du. Ensam är du inte. Fick spelet på release och älskade varenda minut. Har fått platinum men fortsätter lira ändå. Man blir inte trött på det. Demot speglar spelet VÄLDIGT dåligt.

Har du fått Platinum!!! Grattis!!! =)

Fråga: Jag skall snart fixa det på HARD. Men det står i guiden att man INTE får gå in och ändra svårighets graden? Hur får man det till hard, man kan inte välja INNAN man startar spelet och när det startas så är det på medium direkt? O_o

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vice, nu har du gjort mig sugen på att köpa inFamous! Jag som inte har några pengar! Dumma dumma dig! :(. Låser man upp mycket fler grejer (superkrafter) än de man fick se i demot? Anledningen till varför jag frågar är för att i alla recensioner jag läst så nämns bara de superkrafter man fick leka med i demot :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vice, nu har du gjort mig sugen på att köpa inFamous! Jag som inte har några pengar! Dumma dumma dig! :(. Låser man upp mycket fler grejer (superkrafter) än de man fick se i demot? Anledningen till varför jag frågar är för att i alla recensioner jag läst så nämns bara de superkrafter man fick leka med i demot :naughty:

Jo du låser upp en hel del nya Krafter. Sen kan du även uppgradera och köpa till flera.

du kan flyga (sväva), skjuta eldklot, skjuta en lång stråle, kalla ner stora blixtrar från himmelen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du fått Platinum!!! Grattis!!! =)

Fråga: Jag skall snart fixa det på HARD. Men det står i guiden att man INTE får gå in och ändra svårighets graden? Hur får man det till hard, man kan inte välja INNAN man startar spelet och när det startas så är det på medium direkt? O_o

Man kan få det på 2 sätt. Om du gör bra ifrån dig i början så kommer spelet att ändra svårighetsgraden beroende på hur bra du var. Nummer 2 är att ändra det så fort du får kontroll över Cole.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan få det på 2 sätt. Om du gör bra ifrån dig i början så kommer spelet att ändra svårighetsgraden beroende på hur bra du var. Nummer 2 är att ändra det så fort du får kontroll över Cole.

Okej tack! Har tagit alla trofeer nu, bara "Hard" kvar! ( ;) )

Fan, tyckte det var svårast att spela som god, som jag precis gjorde. Hade ganska stora problem emd kessker eller va han heter! Så vi får se hur hard går. =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad finns det att göra i staden? Finns det bara små side quests eller finns det annat? Är rädd för att det blir repetitivt

Det blir inte repetitivt, som tex assassins creed.

Finns mängder av varierande side quests, som du kan klara som antingen ond eller god. Eller så springer du runt i staden och letar efter blast shards och/eller dead drops.

Edit: Du Renard, du kommer att ÄLSKA

svävar

funktionen! :)

Som Cole sa när han fick den: Oh hell yes! ;)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...