Jump to content

Era första intryck?


Grumpy
 Share

Recommended Posts

Tycker ni att det är bra? Får ni den klassiska "GTA-känslan" när ni spelar?

Jag var skeptisk till spelet från första början, GTA i en 2-D liknande miljö och på DS? Nej, ush och fy var mitt första intryck när jag såg de första bilderna och även under de inledande minuterna av spelet. Men sen...(:mellow:) efter ungefär 5 minuter så kom jag verkligen in i gameplayet och den lite ovan 2-D looken. Jag vet faktiskt inte vad som är bäst med spelet, kanske är det controllen eller det faktum att gameplayet är mer åt San Andreas hållet och mer orealistisk. Det enda som jag stör mig på är ljudet som är lite knastrigt och att radion är instrumental.

Redigerad av Grumpy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg den tredje officiella videon och det verkar mycket bättre än vad jag först tyckte. Har ingen DS men hade jag en hade det lätt köpts :wub: Det känns lite som GTA: Advance men välgjort, till skillnad från GTA:A. Jag kan tänka mig att pekandet med stylusen gör det hela mycket roligare och eftersom det verkar ha en så stor betydelse för spelet så kanske det inte kommer nån PSP-portning alls. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan tänka mig att pekandet med stylusen gör det hela mycket roligare och eftersom det verkar ha en så stor betydelse för spelet så kanske det inte kommer nån PSP-portning alls. :mellow:

Det går säkert att fixa. Ärligt talat så använder man bara stylusen när man ska kasta granater och tjuvkoppla bilar, visst det finns några få enstaka tillfällen då spelet zoomar in på en fönsterruta som man ska krossa genom att slå med stylusen på den. Jag har dock inte kommit så långt, så man kanske använder den mer lite senare i spelet.

Jag kan lägga upp en gameplayfilm på spelet imorgon om någon är intresserad. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur går det med filmen?

Mitt minneskort (där alla spel ligger på) har gått sönder och nu måste jag diskfragrementera minneskortet och sånt. :ermm:

Som sagt, det är trasigt och det fungerade inte att formatera om kortet eller ladda ner ny mjukvara. Jag har ingen aning vad jag ska göra. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...