Jump to content

Kränkning


anel93
 Share

Recommended Posts

Hej!

Jag var nyss på hamsterpaj.com o fick se en allvarlig tema där som handlar om att medlemmar på sajten har kränkt han o kallat han särbarn.....

Tycker det är jävligt omogen (Sry för om ja svär) att nån gör sånt på det viset...

Mateu heter han tror ja som har varit medlem här....

Jag blir fan arg när nån gör så mot nån som inte kan hjälpa det.

jag har fan ADHD (Skiter i om nån kränker mig)

Jag har fan kompisar o dom skiter i om ja har eller ej

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Han tog inte upp att det var han som hade förmågan att dra sig in i bråk ju. :[

Idag 14:15

Svar till Sleaze [Gå till post]:

Jag har gjort en tema på Gtasajtens forum om det hära å ja vet vem det var

Användaren heter P-C på gtasajtens forum!!

Här haru länk till forumet o kolla!

http://www.gtasajten.com/forum/l...47266.html

<3

Redigerad av Gof
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han tog inte upp att det var han som hade förmågan att dra sig in i bråk ju. :[

Idag 14:15

Svar till Sleaze [Gå till post]:

Jag har gjort en tema på Gtasajtens forum om det hära å ja vet vem det var

Användaren heter P-C på gtasajtens forum!!

Här haru länk till forumet o kolla!

http://www.gtasajten.com/forum/l...47266.html

<3

More love for P-C! More love! icon12_714337_0.gif

Kan vi förvänta oss en Hamsterpaj-raid snart? I say bring it! Era dåligt designade flashspel, särskrivningar och uråldriga filmklipp är ingen match för oss!

In all fairness så läggde jag min rullstolskommentar innan jag läste tråden. Jag minns knappt Mateu, vi har haft många som skriver som muppar, gnällar över att de blir mobbade och till slut skyller på dyslexi och jag trodde att detta bara var ett fall i mängden.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

More love for P-C! More love! icon12_714337_0.gif

Kan vi förvänta oss en Hamsterpaj-raid snart? I say bring it! Era dåligt designade flashspel, särskrivningar och uråldriga filmklipp är ingen match för oss!

In all fairness så läggde jag min rullstolskommentar innan jag läste tråden. Jag minns knappt Mateu, vi har haft många som skriver som muppar, gnällar över att de blir mobbade och till slut skyller på dyslexi och jag trodde att detta bara var ett fall i mängden.

w00t :)

Var en halvintressant text om just kränkthet, dagens stora folksjukdom, i häftet med material till nationella provet i Svenska B. Det är faktiskt sant att ordet överanvänds idag.

Redigerad av Mathias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan vi förvänta oss en Hamsterpaj-raid snart? I say bring it! Era dåligt designade flashspel, särskrivningar och uråldriga filmklipp är ingen match för oss!

Vi bör akta oss, de kanske startar en massa sånadär temor för att klaragöra att de minsann inte är något omoget mobbningsforum till skillnad från GTAsajten. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...