Jump to content

Brütal Legend


Renard
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag som trodde heavy metal kretsade kring musik men jag har tydligen missat något. :(

Det kan man lugnt säga att du har :P. Heavy metal är en hel sub-kultur. Demoner, läder, nitar, långt hår och patetiska människor haha! Man ska inte ta heavy metal på för stort allvar. Då förstör man bara det roliga.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 7 months later...

Demot finns nu ute på PSS och Xbox Live! Vad kan jag säga? Jag har spelat det sönder och samman! Ett av de mest häpnadsväckande och coolaste spel jag kört sedan God of War! Extremt blodigt, mycket svordomar (dessa två faktorer kan man stänga av om man vill) och en humor som jag aldrig tidigare stött på! Jag skrattar åt allt Eddie Riggs säger! Jag kan inte vänta tills den 15:e, jag vill ha Brütal Legend idag ^_^!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första recensionen! IGN ger Brütal Legend 9/10

Has Schafer and his studio Double Fine created something worthy of all this attention?

Oh, hell yeah. This is one of the best games I've played all year and it provides something we don't find often enough in this industry: a unique experience. I'm pretty sure you've never played a game quite like this before. True, a game needs to be more than "different" to work -- it has to be fun. And Brutal Legend is a lot of fun

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första recensionen! IGN ger Brütal Legend 9/10

Has Schafer and his studio Double Fine created something worthy of all this attention?

Oh, hell yeah. This is one of the best games I've played all year and it provides something we don't find often enough in this industry: a unique experience. I'm pretty sure you've never played a game quite like this before. True, a game needs to be more than "different" to work -- it has to be fun. And Brutal Legend is a lot of fun

Awesome! Hoppas spelet säljer bra så vi får en tvåa. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej...Nej. DLC är sämst. Om jag köper ett spel för 600 riksdaler då vill jag ha ett färdigt spel och inte behöva köpa massor av DLC för ett par hundralappar.

Självklart ska hela spelet äga som det är från första början, men de kan ju slänga upp lite gratiskarameller på PSS och Xbox Live som grãdde på moset >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns inte. Eller, det finns, men, hur ofta då? 1/100?

Sjukt roligt spel, demot iallafall. Kommer knappast köpa fulla spelet inom en snar framtid, min ekonomi är rätt havererad för tillfället. :ermm:

Demot är dåligt om man jämför med resten av spelet. Eller låt mig säga så här: Allt det roliga från demot är kvar, plus 1000 andra roliga saker! Tänk på den stora öppna världen med alla gigantiska statyer och saker att titta på tex, och så musiken så klart!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt höra, är det lika bra som demot var? Jag ska köpa det imorgon (om det nu inte är slutsålt) :)

Demot är dåligt om man jämför med resten av spelet. Eller låt mig säga så här: Allt det roliga från demot är kvar, plus 1000 andra roliga saker! Tänk på den stora öppna världen med alla gigantiska statyer och saker att titta på tex, och så musiken så klart!

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...