Jump to content

Har jag otur eller är det en bugg?


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Hejsan nu börjar jag störa mig rejält här fort ja tar en patriot då ser ja bara en jävla massa patriots på gatan och likadana bilar sen ser ja bara en jävla massa gula taxi bilar. Samma sak som ja tar en muscle car då kommer det bara en massa såna bilar inge andra JUST bara dom sen en massa taxi bilar också. Jag har aldrig haft detta problem förut jag börjar störa mig ganska mycke på detta sen om ja tar en taxi bil då tycker nästan bara taxi bilar upp det är inte bara så på andra ön det är så på första ön också.

Hur löser jag detta? Och jag har ändrat i options för hur många bilar det ska vara eller vad man ska säga som sagt jag börjar störa mig på att bara se likadana bilar hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan nu börjar jag störa mig rejält här fort ja tar en patriot då ser ja bara en jävla massa patriots på gatan och likadana bilar sen ser ja bara en jävla massa gula taxi bilar. Samma sak som ja tar en muscle car då kommer det bara en massa såna bilar inge andra JUST bara dom sen en massa taxi bilar också. Jag har aldrig haft detta problem förut jag börjar störa mig ganska mycke på detta sen om ja tar en taxi bil då tycker nästan bara taxi bilar upp det är inte bara så på andra ön det är så på första ön också.

Hur löser jag detta? Och jag har ändrat i options för hur många bilar det ska vara eller vad man ska säga som sagt jag börjar störa mig på att bara se likadana bilar hela tiden.

Det har ALLTID funnits i GTA :)

Fattar inte hur du kunnat missa, troligen gör GTA det för att den bilen finns i minnet och för att ladda in massor av nya så tar den upp samma bil, eller ifall du vill ha en ny likadan bil så kan du sno en ny.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej jag har åkt och litat efter en bil jag vill ha men den har inte dykt upp. Så här har det aldrig vart för mig på andra gta spel då har det varit blandade bilar hela tiden när ja har kört. Detta kom helt plötsligt bara i IV och börjar störa mig sjukt på detta. Är trött på att se en likadan bil hela tiden att åka.

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej jag har åkt och litat efter en bil jag vill ha men den har inte dykt upp. Så här har det aldrig vart för mig på andra gta spel då har det varit blandade bilar hela tiden när ja har kört. Detta kom helt plötsligt bara i IV och börjar störa mig sjukt på detta. Är trött på att se en likadan bil hela tiden att åka.

Som Alle090 skrev så har det alltid varit så i GTA-spelen.. inget nytt alls..

Redigerad av Fjordor6
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Konstigt att detta hände just mig bara på IV >_< Finns det inge annat sätt att bli av med detta? Som sagt stör mig stort sätt på att bara se massa patriots om man kör en själv vill se blandade bilar inte en jävla massa likadana bilar.

Det finns inget sätt att bli av med det, men jag kan hålla med om att det är jobbigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VenoM nej jag är inte trög säger just att ja stör mig som inne i helvete att se likadana bilar 24/7 och ja vill bli av med detta. Om detta är en del av gta varför hände detta just inte mig i GTA 3 Vice City eller San Andreas? Och helt plötsligt så dyker detta upp i IV. Hoppas de släpper nån mod som fixar till detta pallar inte se patriots och fletcher åka runt på gatorna 24/7 vill ju se blandade bilar tror ja får leva med detta ändå >_<

Vicecitylife

Mm visst är det när man kommer till varje gatuhörn så kommer samma jävla bil igen sen nästa plats så kommer ytligare samma bil upp. Sen när man kommer till en annan plats så står en patriot där gissa vad man ser vid nästa gatuhörn en likadan jäkla patriot. Som sagt får väl leva med skiten då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Agent 47: Du är ju inte direkt den enda i världen som stör sig på detta fenomen. Väldigt många jag känner både irl och på Internet tycker att det är jobbigt också, men att klaga hjälper ju inte. Om det går att fixa det här problemet, skulle då inte Rockstar gjort det för länge sedan tror du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rockstar hade förmodligen enkelt kunna fixa detta problem, tillsammans med problemet att det är alldeles för få bilar på gatorna. Kolla på Midnight Club, där har vi mycket trafik med blandade modeller. En bil syns också mycket längre innan den plockas bort ur spelet. Man har dock hellre satsat på att göra grafiken så snygg som möjligt istället för att fixa problemen. Därför kommer det alltid vara så här i GTA. När nästa generation konsoler lanseras kommer man satsa på att maxa grafiken en gång till och sen orkar inte processorn av att spawna fram mer än 5 bilmodeller samtidigt ändå. Personligen hade jag hellre sett att man skalade ner på grafiken och löste detta problem. Vi hade otroligt roligt med San Andreas, trots att grafiken inte var den bästa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...